228

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی با سرپرست فرمانداری یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد؛سرهنگ پاسدار عباس جوکار در این دیدار ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی  (ع) و انتصاب به سرپرست فرمانداری یزد بیان داشت : سپاه و بسیج در همه دولتها آمادگی خود را جهت خدمت به مردم و پیشبرد اهداف انقلاب در کنار مردم و مسئولان اعلام کرده است.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج ناحیه مرکزی یزد افزود:  بسیج آمادگی خود را برای همکاری و کمک به فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان  برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مانند گذشته اعلام می نماید.

سرهنگ پاسدار عباس جوکار همچنین  به اهمیت همکاری تمام مردم و مسئولان برای اجرای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ورسیدن این انقلاب به تمدن نوین اسلام اشاره کرد وگفت؛ سپاه و بسیج  در همه دولتها آمادگی خود را جهت خدمت به مردم و پیشبرد انقلاب در کنار مردم و مسئولان اعلام و با همه وجود و افتخار برای خدمت به کشور و تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی درهمه عرصه هاحضور دارد.

در ادامه سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزدضمن تشکر از ابراز محبت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی و همراهان بیان داشت :نقش سپاه و بسیج در دفاع و پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی بسیاربا اهمیت است وبسیج به عنوان مردمی ترین نهاد ارزشی برخاسته از بطن جامعه در جمهوری اسلامی ایران موجب عزت، اقتدار، افتخار و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی است.

مدرسی خاطرنشان کرد: آن چه مدنظر است حفظ روحیه ایثار، عدالت محوری، رسیدگی و رفع مشکل محرومان و اصرار برای فرامین رهبری جهت پیشبرد اهداف تدوین شده نظام مقدس اسلامی است.

وی درپایان گفت:جایگاه سپاه و بسیج برای ماخیلی ارزشمند است و در بر برگزاری برنامه ها حتما از تمام ظرفیتهای بسیج جهت پیشبرد اهداف دولت و  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  بهره خواهیم گرفت.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.