در سومین روز از هفته گرامیداشت دولت:

دیدار فرمانده بسیج مرکزی شهرستان یزد با فرماندار

"سرهنگ جوکار" فرمانده بسیج مرکزی شهرستان یزد به منظور تبریک هفته بزرگداشت دولت، با فرماندار یزد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در این دیدار "سرهنگ جوکار" فرمانده بسیج مرکزی یزد ضمن خدا قوت و تبریک این هفته به "سید محمد رستگاری" فرماندار مردمی یزد و مجموعه کارمندان دولت، اظهار داشت: حقیقتاً همدلی ها و همراهی ها باعث پیشرفت می شود و کمک می کند تا با قوت و قدرت همه به نظام خدمت کنیم.
وی در ادامه به همزبانی همه مردم و مسئولین در حوادث اخیر از جمله انهدام پهباد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیسی و تأثیر این همزبانی و همدلی و یکصدایی  دولت و تمامی مسئولین در اقتدار و تحکیم نظام اشاره کرد و خواستار شد این همزبانی و یکصدایی در تمامی برنامه ها و اهداف جریان یابد تا همه به برکت این وحدت بتوانند در خدمت گزاری به نظام و مردم موفق باشند.
"جوکار" گفت: خوشبختانه سپاه در شهرستان یزد با سازماندهی ده ها گردان بزرگ در حوزه دفاعی و امنیتی از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است. وی به در پیش بودن انتخابات در پایان سال جاری اشاره و بیان کرد: اگر رئیس محترم شورای تأمین شهرستان  درخواستی داشته باشد می تواند با اطمینان و قدرت رو آمادگی همکاری بسیج و سپاه شهرستان حساب باز کند چرا که در حال حاضر آمادگی دفاعی و امنیتی سپاه و بسیج شهرستان در اوج بوده و البته این به معنی ایجاد جو امنیتی در شهرستان نیست.
فرمانده بسیج مرکزی شهرستان یزد در بخشی دیگر از بیاناتش مختصری از برنامه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، عمرانی و جهادی بسیج و سپاه شهرستان از جمله: آموزش اقتصاد مقاومتی در محلات شهرستان، طرح ریزی برنامه هایی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در محلات با سکان داری فرمانداری و همکاری سایر دستگاه ها و شناسایی محلات آسیب پذیر و برنامه ریزی مشترک برای کاهش آسیبها، انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی مبتنی بر فرهنگی اصیل ایرانی اسلامی،اعزام هفتگی دو دستگاه اتوبوس حامل نیروهای جهادی از اقشار و تخصصهای مختلف به منطقه پل دختر و رضایت مندی مردم استان خوزستان از شهرستان یزد به عنوان معین این استان را تشریح کرد و گفت: هر جایی که دولت برای خدمات رسانی به مردم به کمک نیاز داشته باشد ما آماده همکاری هستیم.
"سید محمد رستگاری" در این دیدار  به تعاملات سازنده بسیج با دولت در تمام برهه ها اشاره کرد و اظهار داشت: همراهی و تعامل و پیگیری و جدیت در راستای خدمت رسانی به مردم در بدنه سپاه همیشه مشهود است و علی الخصوص اقدامات هوشمندانه و مدبرانه اخیر سپاه که در راستای استحکام نظام صورت گرفت، سپاه را نزد مردم و جامعه عزیزتر کرد.
فرماندار یزد همچنین از سپاه و بسیج بخاطر انعکاس به موقع دغدغه ها و مشکلات به شورای تأمین شهرستان تقدیر و اضافه کرد: گاهی اگر در برخی مسائل اختلاف نظر وجود دارد کافیست هدف واحد باشد و اقدام مشترکی صورت بگیرد، نهایتا خواهیم دید همه در یک نقطه به هم می رسیم.
"رستگاری" در بخشی دیگری از سخنانش بر لزوم محسوس بودن دغدغه مندی مسئولین در تمام واحدها و سطوح تأکید کرد و گفت: مردم اگر دغدغه مندی مسئولین را احساس کنند بهتر مسائل را درک و با مشکلات فرارو کنار می آیند.
فرماندار در پایان به پررنگ بودن حضور سپاه و بسیج شهرستان درتمام حوزه ها صحه گذاشت وگفت همچون گذشته از توانممندیهای سپاه و بسیج در سطح شهرستان استفاده می کنیم و همکاری شما بزرگواران در این دو حوزه را چون گذشته می طلبیم.
وی  با اشاره به انتخابات پیش رو تمامی مسئولین در تمام حوزه ها را به صداقت عمل دعوت نمود و ابراز امیدواری کرد با اتکا به توانمندیهای داخلی می توانیم کمک کنیم تا شرایط بهتری برای مردم رقم بخورد.