دیدار فرماندار یزد با معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان

فرماندار یزد با همراهی اعضای شورای تأمین شهرستان با حمید رضا بابایی معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان یزد و عضو شورای تأمین شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سید محمد رستگاری" با همراهی سایر اعضای شورای تأمین شهرستان به مناسبت هفته قوه قضائیه، در دادگستری یزد حضور یافت  و با "حمیدرضا بابایی"معاون دادستان عمومی و انقلاب و عضو شورای تأمین شهرستان دیدار و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهشتی ویارانش و تبریک این هفته به تمامی خدمتگزاران پرتلاش این حوزه، اظهار داشت: سالی که گذشت با وجود انتخابات و مشکلات عدیده ی فرهنگی و اجتماعی و سیاسی حاصله از تحریمها و فشارهای بین المللی، بیماری کرونا و مسائل پیرامونی آن ، تلاش مضاعف در ساماندهی اتباع و ... سالی بسیار پرمشغله و پرتراکم برای شورای تأمین شهرستان و تصمیم سازان و مجریان مصوبات این شورا بود. و صد البته که حضور مؤثر و پشتیبانی مستمر دادستانی شهرستان در اجرای تصمیمات شورا بسیار ملموس و قابل تقدیر است.
وی در پاین افزود: امیدواریم در سال جاری نیز شاهد اثربخشی چشمگیر تصمیمات شورای تامین شهرستان  و اهتمام دستگاه های اجرایی در اجرای این تصمیمات و رفع هرچه بیشتر بخشی از مشکلات و مسائل دامنگیر شهرستان در حوزه های مختلف باشیم.