دیدار فرماندار یزد با مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد

در نشست فرماندار یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان وضعیت پروژه های عمرانی و زیرساخت های ورزشی و ورزش شهرستان یزد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، در این نشست که رستگاری فرماندار یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، جدیدی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و آقائی معاون عمرانی فرماندار یزد، پاکدل بخشدار مرکزی یزد ، علی محمد شیخی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان و رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد برگزار شد ، در خصوص آخرین وضعیت پروژه های عمرانی و زیرساخت ها و سرانه ورزش شهرستان یزد و ورزش این شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
"سید محمدرستگاری " در این نشست با تاکید به اهمیت مقوله ورزش گفت : قطعا وضعیت زیرساخت ها و ورزش شهرستان یزد باید ارتقا پیدا کند و امیدواریم بتوانیم با همراهی و همکاری اداره کل ورزش و جوانان و معاونین بتوانیم در این راستا گام های خوبی برداریم.
وی همچنین به حضور بانوان توانمند و حرفه ای در رشته های مختلف ورزشی در شهرستان یزد اشاره و افزود: ورزش بانوان را باید بیش از پیش حمایت و تقویت کنیم و موانع توسعه ورزش در این حوزه را نیز برطرف نماییم.
فرماندار یزد اولویت حوزه ورزش را در بخش زارچ، تکمیل و بهره برداری از استخر سرپوشیده شهرزارچ برشمرد و در پایان ورزش دوچرخه سواری را ورزشی سالم و کم هزینه معرفی و اظهار داشت: در فرمانداری یزد بازدید های بافت تاریخی همه با دوچرخه انجام می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این نشست گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی شهرستان یزد و احداث پروژه های جدید نیازمند تعامل و همکاری بین بخشی و حمایت های خیرین است.
شریعتی افزود: با وجود اینکه شهرستان یزد سرانه ورزشی پایین را نسبت به جمعیت دارد ، تمام تلاشمان این است تا وضعیت زیرساخت های ورزشی این شهرستان بهبود پیدا کند.
وی با تقدیر از نگاه و حمایت های ویژه فرماندار و معاونین به ورزش ادامه داد: باید تلاش شود با همکاری و تعامل دیگر دستگاه ها ضمن توسعه زیرساخت ها ، ورزش شهرستان یزد در رشته ها و بخش های مختلف ارتقا یابد و شاهد تحولی چشمگیر در ورزش این شهرستان باشیم.
نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد هم گزارشی از وضعیت زیرساخت ها و ورزش شهرستان یزد ارائه کرد.