227

دیدار فرماندار یزد با اعضای هیات تحریریه ماهنامه عصر زارچ

به گزارش  روابط عمومی فرمانداری یزد، به نقل از خبرنگار عصر زارچ، "سید محمد رستگاری" فرماندار شهرستان یزد روز پنج شنبه در دیدار با اعضای هیئت تحریریه عصر زارچ ضمن تبادل نظر و گفتگو  با اعضا، به نقش تاثیرگذار این رسانه در جهت ایجاد تعامل و همدلی هرچه بیشتر  بین مسئولین و مردم پرداخت.
فرماندار یزد ضمن تشکر از توجه ماهنامه عصر زارچ به موضوعات اجتماعی و سعی در حل مشکلات موجود و نیزایجاد تعامل و همکاری مردم و مسئولین ،خواستار تداوم انتشار آن شد .
 وی در ادامه تاکید نمود: رسانه‌هایی که دلسوز مردم و همراه مسئولین هستند می توانند با اطلاع رسانی به موقع و درست، مسیر رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت را کوتاه تر نمایند
 نامبرده افزود : مردم زارچ مردمی خونگرم و با اصالت هستند که نمونه شخصیت‌های بزرگ علمی ،فرهنگی ،مذهبی بزرگ زارچی در طول تاریخ معرف همین مسئله می باشد.
  تمام تلاش ما این است که با در نظر گرفتن جایگاه ارزشمند زارچ، موجبات رضایت مردم متدین و ولایت مدار زارچ  را فراهم کنیم .
 همچنین در این جلسه محمد کاظم وکیل مدیر مسئول ماهنامه عصر زارچ ضمن ارائه گزارش از وضعیت ماهنامه و خط و مشی آن و همچنین بررسی برخی موانع و مشکلات پیش روی،  آمادگی ماهنامه جهت همکاری با هر نوع فعالیتی که بتواند در جهت رشد واعتلای بخش زارچ کمک کند اعلام نمود.
مدیر مسئول عصر زارچ در ادامه این نشست،  با اشاره به نظر  مردم زارچ برای انتخاب مسئولین توانمند و دلسوز در این بخش گفت: مردم زارچ قدردان مدیران استان هستند که نسبت به انتخاب مسئولین ادارات زارچ ،دقت نظر داشته و افرادی را انتخاب می‌ نمایند که بحق دلسوز مردم باشند.
 وی همچنین اعلام آمادگی نمود در جهت پیشبرد برنامه‌های اجرایی و پیشرفت و متعالی شدن زارچ حاضر به هرنوع همکاری، به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین می باشد .
در پایان هر کدام از اعضای هیئت تحریریه به بررسی دیدگاه های خود نسبت به موضوعات مختلف شهری پرداختند . فرماندارشهرستان  یزد نیز با برشمردن برخی پروژه‌های در حال انجام زارچ خاطرنشان نمود : ماتمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا از هر طریق ممکن  برخی از پروژه های نیمه تمام این بخش  مانند : کتابخانه شهید بابایی، استخر شنا ، قنات زارچ ،سالن اجتماعات هلال احمر ،مسکن جوانان و ...را به اتمام برسانیم.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.