دیدار فرماندار یزدبا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

فرماندار یزد بامدیرکل حفاظت محیط زیست استان يزد دیدار کرد.

 

 فرماندار یزد بامدیرکل حفاظت محیط زیست استان يزد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد" سید محمد رستگاری" فرماندار یزد با "نیره پور ملائی" مدیرکل حفاظت محیط زیست استان یزد دیدارو گفتگو کرد.

پورملایی در این دیدار صميمي در خصوص توانمندی ها، قابلیت ها و مشکلات محیط زیست شهرستان توضيحاتي بيان و با توجه به حجم فراوان شرح وظایف محیط زيست خواستار حمایت همه جانبه فرماندار و دستگا ههای اجرایی شهرستان  در خصوص مسايل  محیط زیست و تخصيص  اعتبار جهت تامین نیازهای شهرستان از جمله  تجهيزات جديد و همچنين خریدخودروشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست افزود : آلودگی ناشی از فعالیت برخی از واحدهای صنعتی، کمبودسرانه فضای سبز شهری، ، وضعیت نامناسب مدیریت پسماند وشبکه فاضلاب شهری ,.....   و پایین بودن اعتبارات جاری وعمرانی از جمله دغدغه ها و نگرانی های محیط زیستی شهرستان یزد است.

وی یادآور شد: یکی از برنامه های در دستور کار ما نظارت درخصوص حفظ محیط زیست است و هدف ما فرهنگ سازی در بین مردم و شناخت و آگاه سازیشان درباره حفظ محیط زیست است واز همکاری فرمانداریزد کمال تشکر و قدردانی کرد.

فرماندار یزد نیز در این دیدارضمن تقدير و تشكر از زحمات  وتلاشهاي ارزشمند مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  وتمامي فعالان ،متخصصان ،تشکل‌ها و متصدیان حوزه محیط‌زیست شهرستان  يزد، توجه به مسائل محیط زیستی و تلاش در جهت کاهش و رفع معضلات و مشکلات محیط زیست شهرستان یزدرا از اولویت های کاری اصلی خود عنوان کرد و بر توجه این فرمانداری به ملاحظات محیط زیستی در توسعه شهری تاکید کرد.

وي همچنين فعاليت هاي شاخص مدير كل  و مجموعه حفاظت محيط زيست و تعهد و دلسوزي آنها در اموررادرسطح  استان قابل تمجيد دانست .

"سيد محمد رستگاری" در پايان با تاكيدبر تعامل و همکاری بيشترادارات و دستگا ههاي اجرايي با  محیط زیست شهرستان یزد گفت: حمایت های فرمانداری یزد در حوزه اعتبارات و ارتقاء جایگاه وعملکرد،  به طور ویژه شامل محیط زیست شهری خواهد شد.