56

دیدار سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد با جمعی از کودکان و نوجوانان یزد

فرماندار یزد در دیدار تعدادی از کودکان و نوجوانان بر حمایت از حقوق ایشان تاکید کرد.

تعدادی از کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری، به نمایندگی از کودکان شهرستان یزد با سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد دیدار کردند.

سیدمحمدرضا مدرسی، فرماندار یزد در این نشست با تبریک این ایام به کودکان و نوجوانان در پاسخ به خواسته‌های کودکان گفت: قبول داریم آنگونه که حق کودکان است عمل نکردیم و این به دلیل فاصله گرفتن بین نسل‌ها است.

وی ادامه داد: ما بزرگترها باید خود را به‌روز کنیم تا فهم بهتری از کودکان داشته باشیم و کودکان نیز باید خواسته‌های خود را مطالبه کنند تا به وضعیت مطلوب‌تری برسیم.

فرماندار یزد، ضمن یادآوری دوران شیرین کودکی، ‌پناه بردن به خاطرات آن دوران را راهی برای نجات از دغدغه‌های زندگی روزمره دانست و گفت: کودکان حق دارند بازی کنند و شاد باشند.

فرماندار یزد از افزایش قابل توجه بودجه در ارتباط با مراکز فرهنگی، هنری شهر یزد خبر داد و از کودکان حاضر در جلسه از بابت بیان و مطالبه منطقی مشکلات و دغدغه‌هایشان تشکر کرد و نقش کانون را در تقویت بینش و تفکر کودکان بسیار مؤثر برشمرد.

مدرسی در پاسخ به سؤال یکی از نوجوانان در زمینه شایعات اخیر و احتمال ادغام کانون با یکی دیگر از دستگاه‌ها بیان کرد: با شناختی که از کانون دارم و تأثیری که بر رشد فکری و پرورش خلاقیت داشته و تأثیر آن را دیده‌ام با این موضوع کاملاً مخالف هستم.

ابوالفضل اکبری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد نیز در این جلسه حضور داشت.

یادآور می‌شود در این دیدار که تعدادی از کودکان و نوجوانان حضور داشتند، به بیان دغدغه‌ها و مشکلات این قشر پرداختند.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.