با هدف امضای تفاهم نامه تکمیل و تجهیز سالن ورزشی حسن آباد صورت گرفت.

دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با فرماندار یزد

انعقاد تفاهم نامه تکمیل سالن ورزشی حسن آباد فی مابین اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداری یزد

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، حاجی حسینی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان با حضور در فرمانداری یزد با سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار یزد در این نشست با اشاره به سفرهای استاندار به مناطق حاشیه ای و کم تر برخوردار و نیازهایی که در بازدید ها توسط نماینده محترم مجلس شورای اسلامی از مناطق مطرح شد.

 افزود: برای موضوعات و مشکلاتی که در بازدیدها برآورد و احصا شد اعتباراتی از محل بند "د "تبصره "11 " قانون بودجه سال 1401 در نظر گرفته شده است.

. وی تصریح کرد: براساس ضرورت، برای ارتقا و از جمله طرح های مدنظر گرفته شده و  از مسائل مهم موضوعات ورزشی و مشکلات سالن ورزشی حسن آباد بود که در مهرماه سال گذشته در شورای برنامه ریزی استان با حضور استاندارمطرح شد و انشالله تا شهریور ماه و در هفته دولت شاهد بهره برداری آن باشیم و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

مدرسی با تاکید بر لزوم توجه به مناطق کم برخوردار خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در راستای فرآیند استعدادیابی در رشته های مختلف ورزشی و توسعه سرانه ورزشی، به مناطق کم برخوردار توجه ویژه ای معطوف گردد؛ چرا که استعدادهای بسیاری در همین مناطق وجود دارد که می‌توانند آینده ورزش کشور و استان باشند.

گفتنی است، در این دیدار حاجی حسینی با ارائه گزارشی از فعالیت های اداره کل، از توجه ویژه و حمایت های فرماندار یزد قدردانی کرد. گفتنی است

مبلغ 35میلیارد ریال با نظارت فرمانداری از محل منابع بند د تبصره 11 قانون بودجه 1401 ویژه مناطق حاشیه نشین برای توسعه و تجهیز سالن ورزشی منطقه حسن آباد هزینه خواهد شد.و پیش بینی می شود همزمان با هفته دولت به بهره برداری برسد.