دیدار امام جمعه ، بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر زارچ با سردار میرحیدری ،فرمانده انتظامی استان یزد

امام جمعه ، بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر زارچ با سردار میرحیدری ،فرمانده انتظامی استان یزد دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد،"حجت‌الاسلام طباطبایی" امام جمعه ، بخشدار و رئیس شورای اسلامی شهر زارچ با سردار میرحیدری ،فرمانده انتظامی استان یزد دیدار کرد.
در این دیدار که روز سه شنبه بیست و دوم مرداد ماه  صورت پذیرفت ؛ مسئولین بخش زارچ ضمن قدردانی از زحمات مجموعه ناجا در بخش زارچ ، اهم مسائل و مشکلات امنیتی و انتظامی بخش را مطرح نمودند.
 در ادامه سردار میرحیدری ضمن ارائه آمار مقایسه ای جرایم ثبت شده در سامانه 110 ، از کاهش قابل ملاحظه ی وقوع جرم در سطح بخش زارچ طی یکسال اخیر خبر دادند.
شایان ذکر است ؛ ساماندهی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در بخش ، استقرار پلیس راهور  در زارچ ،اتخاذ تمهیدات لازم جهت افزایش حضور عوامل انتظامی در روستاهای دربید و طامهر ، ساخت جایگاه مناسب در محل میدان ورودی زارچ جهت استقرار سامانه پلاک خوان هوشمند، ارتقای فرماندهی انتظامی بخش از لحاظ پرسنل و تجهیزات، حضور پلیس فتا جهت ساماندهی فضای مجازی بخش و حضور عوامل معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در مساجد و محافل عمومی بخش بمنظور بالابردن سطح آگاهی عمومی در زمینه پیشگیری از وقوع جرم از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود .