به مناسبت روز ملی آتش نشانی وایمنی:

دیدارفرماندار باآتش نشانان ایستگاه شماره هشت یزد

فرماندار شهرستان یزدبه مناسبت روزملی آتش نشانی وایمنی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ورییس سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری یزدبا آتش نشانان این مرکزدیدار وکفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، "سیدمحمد رستگاری" فرماندار شهرستان یزدبه مناسبت روزملی آتش نشانی وایمنی با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ورییس سازمان  آتش نشانی  وخدمات ایمنی شهرداری یزدبا آتش نشانان این مرکزدیدار وکفتگو کرد.

در این دیدار صمیمی فرماندار یزد ضمن تقدیر و تشکر از آتش نشانان وآرزوی توفیق خدمتگزاری بیان داشت: هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی ، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی شما آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح می باشد و یادآور زحمات شبانه روزي و خدمات سخت و نفس‌گیر آنانی است که با هدف نجات جان و مال انسان ها در حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند.
در ادامه این دیدارنیز با اهدای لوح تقدیر وشاخه گل، از زحمات آتش نشانان تجلیل شد.
درپایان فرماندار یزدبا حضوردرمنزل شهید آتش نشان مسعود تیموری و دیدار با خانواده این شهید گرانقدر،یاد و خاطره شهدای ایثار گر آتش نشان را گرامی داشت.