244

دیداررئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرک صنعتی با سرپرست فرمانداری یزد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، صبح امروز سه‌‌شنبه ششم اردیبهشت 1401 دکتر علی اکبر حجت رئیس هیئت مدیره شرکت عمران شهرک صنعتی یزد به همراهی دکترجلیل وزیری مدیر عامل شرکت عمران شهرک صنعتی با حضور در دفتر فرمانداری  با سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد دیدارو در مورد مسائل مربوط به شهرک و نواحی صنعتی شهرستان به بحث و تبادل نظر پرداختند .
دکتر علی اکبر حجت با تبریک انتصاب به سرپرست فرمانداری یزد  بیان داشت : تولید کننده باید برای ادامه فعالیت خود، به آینده امیدوار باشد و این امید تنها در سایه حمایت وحضورمسئولین ومدیران در صحنه و تلاش و همت مسئولانه تمامی افراد محقق می شود.
وی افزود : حمایت و حل مسائل و مشکلات تولید کنندگان ،استفاده از تجربیات گذشتگان  و تلاش در جهت ثبات بازارارزو...باعت رونق تولیدات داخلی می شود که علاوه بر این که می‌تواند وضعیت اشتغال را بهبود بخشد، باعث بهبود وضعیت معیشت مردم نیز خواهد شد.
در ادامه دکترجلیل وزیری مدیر عامل شرکت عمران شهرک صنعتی یزدبه برخی از مشکلات و مسائل  زیر ساختی شهرک صنعتی (آب،برق ومسیر شهرک)اشاره و خواستاررسیدگی و حل آنها شد .
سید محمد رضا مدرسی سرپرست فرمانداری یزد در این دیدارضمن تشکر از رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت عمران شهرک صنعتی و بابیان اینکه  رفع مشکلات و مسائل تولیدکنندگان و پیشرفت شهرکهای  صنعتی شهرستان  از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری فرمانداری می باشد اظهار داشت :خدمات بخش خصوصی در فرصت های تولید ثروت ارزشمند است لذا قوانین اقتصادی هم می بایست جهت تسهیل در امور مربوطه  مشخص و بلند مدت و شفاف باشد.
وی در ادامه افزود :بخش خصوصی به میزانی که در تولید ثروت نقش دارند در فرآیند تصمیم گیری ها هم باید مورد مشورت قرار بگیرند  تا مشکلات اقتصادی بخوبی مرتفع شود .
گفتنی است در این دیدارعلی احمدیان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری و محسن دهقان رییس اداره برنامه ریزی فرمانداری یزد نیر حضور داشتند .

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.