ديدار فرماندار يزد با خانواده شهيدان حسينيان

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم فرماندار يزد با خانواده شهيدان حسينيان ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم " محمود شاكري شمسي " به همراه مدير آموزش و پرورش ناحيه 2 يزد با خانواده شهيدان حسينيان ديدار كرد.

فرماندار يزد در اين ديدار با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي به ويژه استاد شهيد دكتر مرتضي مطهري و شهداي فرهنگي يزد گفت: هدف از اين ديدار تجديد ميثاق با آرمانهاي شهيدان و تجليل از مقام شامخ شهداي فرهنگي بوده است.

شاكري شمسي اضافه كرد: شهداي ما با گذشت از جان خود از آرمان ها و ارزشهاي انقلاب اسلامي دفاع نموده و آرامش و امنيت امروز ما حاصل جانفشاني و رشادت اين بزرگواران است.

در اين ديدار نيز اخوي شهيدان حسينيان ضمن بيان خاطراتي از اين دو شهيد گرانقدر اظهار داشت: در ابتداي هفته بزرگداشت مقام معلم در سالجاري با همكاري ادارات كل آموزش و پرورش و حفظ نشر و ارزشهاي دفاع مقدس كار ساخت و تصوير برداري مستند زندگي معلم شهيد " حاج محمد حسن حسينيان " در دبيرستان واعظي يزد آغاز شده است.

شايان ذكر است شهيد " حاج محمد حسن حسينيان " از فرهنگياني بود كه در دوران هشت سال دفاع مقدس به هرماه دانش آموزان مدرسه واعظي به سمت جبهه هاي حق عليه باطل شتافته و سرانجام در بهمن ماه 1364 در عمليات والفجر 8 به درجه رفيع شهادت نائل آمد.