ديدار فرماندار يزد با امام جمعه شهر شاهديه

فرماندار يزد به اتفاق مهدی حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با حجت الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه شهر شاهدیه دیدار کرد.

فرماندار يزد به اتفاق مهدی حاج حیدری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری با حجت الاسلام والمسلمین دهقان، امام جمعه شهر شاهدیه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد :در اين ديدار سيد محمد رستگاري فرماندار با تبريك فرارسيدن سال جديد و آرزوي سال بهتر و با تلاش بيشتر مسئولين در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم شريف يزد  بيان داشت :با استفاده از تجربيات گذشته و با توجه به شرايط فعلي، با ارتباط مستقيم و صادقانه  با اقشار مختلف مردمي به‌ویژه روحانيون و ائمه جمعه و ايجاد اميد و جلب رضايت و اعتماد مردم و جلوگيري از سوءاستفاده بدخواهان كشور با رویکرد اجتماعی محور وتو جه به مسائل اقتصادي و پررنگ كردن جايگاه فرمانداري در سطح شهرستان در خدمت مردم منطقه  هستم .

فرماندار يزد در ادامه تنها داشته مسئولين را ارتباط با مردم ذكر كرد و خواستار فصل نويني از تعامل و همكاري با امام‌جمعه و مردم شهر شاهديه شد .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دهقان ضمن تبريك اعياد ماه رجب و فرارسیدن سال جديداظهارداشت:

 در مرکز استان با قشرهاي زيادي از مردم، با افكاروسليقه ها و ملیت‌های مختلف، با مشكلات بيشتري روبرو هستید كه مديريت عالي ، قدرت تصمیم‌گیری ودقت نظر و تلاش و فعاليت بیشتری را می‌طلبد كه با توجه به سوابق درخشان شما برايتان  آرزوی توفیق الهي و خدمتگزاری بيشتر به مردم فهيم و شهيدپرور یزد رادارم

امام‌جمعه شاهديه بابیان برخي از مشكلات اين شهر پرداختن  بيشتر مسئولين مركز استان و بخش مركزي به شاهديه  و شهرداری  و همچنين با توجه به وسعت زيادورشدسريع  جمعيت در منطقه،از طرف فرماندهي انتظامي استان دستورايجادواحداث كلانتري را خواستار شد .

فرماندار یزددر پايان با توضیح درباره مشکلات و پیشنهاد‌هاي مطرح‌شده از طرف امام‌جمعه درزمینه بررسي وپیگیری آن‌ها قول مساعد داد.