دویست و نود و یکمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد برگزار شد

دویست و نود و یکمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با حضور سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد، مدیران نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان و به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ابوالفضل اکبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد در این نشست ضمن بیان گوشه ای از مشکلات موجود در مسیر ساماندهی سرویس مدارس، از تدابیر و تلاش های صورت گرفته جهت رفع آنها از سوی دستگاه های مختلف تقدیر و تشکر نمود.

وی اظهار داشت : در سال جاری برنامه ریزی خوبی پیرامون ساماندهی سرویس مدارس انجام شد و دستگاه های متولی امر، ورود به موقع و کارشناسی به موضوع داشتند که امید آن می رود در مهر آینده با کمترین مشکل در این رابطه مواجه باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران آموزش و پرورش و به تبع آن مدیران مدارس با مشکلات فراوانی در اداره مجموعه تحت امر خود روبرو هستند، خواستار همفکری و همراهی تمامی دستگاه ها جهت کاهش دغدغه هایشان به منظور تمرکز بیشتر آنها بر رسالت اصلی یعنی آموزش و پرورش دانش آموزان شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد یکی از مصادیق را همین موضوع سرویس مدارس عنوان کرد که در ابتدای شروع سال تحصیلی وقت و انرژی زیادی را از مسئولین مدرسه می گیرد.

اکبری در پایان یادآور شد همه مسئولین و دست اندرکاران به زحمات و تلاش های شبانه روزی فرهنگیان بزرگوار واقفند و اگر سطح توقعات از این عزیزان بالاست به خاطر جایگاه و احترام ویژه ای است که جامعه برای این قشر قائل است.