دولت تدبير و اميد در امر مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداري عزم جدي دارد - فرمانداری یزد
دولت تدبير و اميد در امر مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداري عزم جدي دارد
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در دوره آموزشي ارتقاء سلامت اداري و مبارزه با فساد ويژه مديران شهرستان يزد كه با حضور بازرس كل استان يزد برگزار شد، با بيان اينكه سلامت اداري با اميدواري و رضايت مندي مردم گره خورده است افزود: تمامي مديران و كارگزاران دولت اسلامي مي بايست در اشاعه اين رضايتمندي تلاش نمايند.
فرماندار يزد افزود: فساد اداري در دستگاه ها به مانند موريانه اي است كه پايه هاي اعتماد عمومي را متزلزل مي سازد،لذا ضرورت دارد نظارت بر زير مجموعه و دقت در اجراي قوانين و مقررات به عنوان يك اصل پذيرفته شده نگريسته شود.
وي اظهار داشت: شفاف سازي در امور،جلوگيري از بهره مندي رانت اطلاعاتي توسط افراد يا گروه هاي خاص، توسعه و گسترش دولت الكترونيك و نظارت بر مجموعه مديريتي از اموري است كه در ارتقاء سلامت اداري مؤثر است.
شاكري شمسي با اعلام اينكه دولت تدبير و اميد، مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداري را به عنوان يك اصل پذيرفته شده در دستور كار خود قرار داده است تأكيد كرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان بايد مقابله جدی با مظاهر فساد را در دستور کار خود قرار بدهند و با پیگیری نظارت ها و بازرسی ها در دستگاه خود جلوی نشرو گسترش آن را بگیرند.
فرماندار يزد در پايان با بیان اینکه فرهنگ سازی برای مقابله با مفاسد اداري بسیار مهم است خاطرنشان کرد: ترویج حقوق شهروندی برای اطلاع مردم از حقوقی که در برابر مدیران و کارکنان دولت دارند در همین راستا است.
لازم بذكر است دوره آموزشي ارتقاء سلامت اداري و مبارزه با فساد ويژه مديران شهرستان يزد با همكاري اداره كل بازرسي استان، فرمانداري يزد و دفتر آموزش و پژوهش استانداري در مدت دو روز برگزار مي شود.
آمار بازدید امروز:
آی پی :
کشور : Iran
مرورگر:
سیستم عامل:
آدرس: یزد خیابان امام خمینی، کوچه شهید ابراهیمی، جنب ثبت احوال یزد، فرمانداری یزد
کد پستی : 8914759865
تلفن:31118012-036252424
نمابر: 36259039
رایانامه: info@yazd.gov.ir
بخشداری مرکزی یزد: bmyazd@yazd.gov.ir
بخشداری اکرم آباد: b.akramabad@yazd.gov.ir
آخرین بروزرسانی: 28 08 2024 - 04:12:52
All material and intellectual rights of this portal belong to Yazd Governor's Office.