استاندار یزد:

سيد محمد ميرمحمدي  روز يكشنبه در ديدار با مسئولان شهرستان يزد، اظهار داشت: براي انجام هر كاري بايد زير ساخت ها بررسي و واقعيت ها ديده شود.

استاندار در ادامه شوراها را بازوان قوي مديريت شهري دانست و گفت: شوراها منتخبين مردم هستند و مطالبات ايشان را پيگيري مي كنند بنابراين بايد به وظايف و اختيارات خود به صورت كامل مسلط باشند.

ميرمحمدي خواستار تعامل بين شوراهاي شهر استان يزد شد.

وي گفت: شوراي شهر بايد بتواند در زمينه هاي مديريت شهري، هم انديشي، استقرار صنايع و سرمايه گذاري مطلوب و با توجه به امكانات موجود خود به بهترين نحو عمل نمايد.

عالي ترين مقام اجرايي استان در خصوص الحاق شهر حميديا به شهر يزد اظهار داشت: گفته شده كه اگر شهر حميديا به شهر يزد ملحق شود درجه شهرداري يزد ارتقاء مي يابد و مي تواند از امكانات بيشتري استفاده كند كه بايد بررسي شود، كار بايد مبتني بر كار كارشناسي و رسيدگي شده، توجيه دار و بامنطق باشد.

وي ادامه داد: سعي ميكنم مواردي كه جنبه عمومي دارد و در طرح ها ديده نشده است را در دستور كار قرار داده و اعتبارات مورد نياز را اخذ كنيم و آنچه مرتبط با فرمانداري يا بخشداري مي شود بايد با جديت پيگيري شود.

راه اندازي شوراي فرهنگ عمومي شهرستان يزد، حل مشكل فاضلاب شهر يزد، اختصاص بخشداري ويژه مركزي به شهر يزد و ... از مهمترين مسائل مطرح شده در اين جلسه بود.