معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار؛

دولت از صنايع توليدي مواد غذايي مبتني بر فناوري روز حمايت می‌کند

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار در حاشيه بازديد از چهار واحد توليدي آرد كه سرپرست فرمانداري يزد نيز وي را همراهي می‌کرد گفت: دولت از صنايع توليدي مبتني بر دانش و فنّاوری روز حمايت می‌کند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار در حاشيه بازديد از چهار واحد توليدي آرد كه سرپرست فرمانداري يزد نيز وي را همراهي می‌کرد گفت: دولت از صنايع توليدي مبتني بر دانش و تكنولوژي روز حمايت می‌کند.

«علي زيني وند» بابیان اينكه مسئولين استان از واحدهای توليدي در هر سطح و جايگاهي حمايت می‌کنند عرضه داشت: ميزان اشتغال و افزايش توليد همواره مورد تأکید مسئولين بوده و در شرايط كنوني از واحدهایي كه با بهره‌گیری از تجهيزات مدرن فعاليت می‌کنند پشتيباني خواهد شد.

وي جايگاه واحدهای توليدي مواد غذايي و به‌ویژه آرد و نان را در كشور و استان ويژه و خاص دانست و افزود: اين مهم در زمینه‌های قيمت، بهداشت و توزيع همواره مورد تأکید بوده و می‌طلبد براي رفع مشكلات آن‌ها اهتمام بيشتري شود.

معاون هماهنگي امور اقتصادي ادامه داد: انتظار می‌رود به سبب همين جايگاه تصميمات كارشناسي در خصوص كارگروه آرد و نان بدون هيچ ملاحظه‌ای اجرايي و عملياتي گردد.

اين مقام مسئول به انتشار اخباري در خصوص تخلف در حوزه آرد اشاره و تأکید كرد: ضروري است متوليان در حوزه آرد و نان ضمن اعمال نظارت بيشتر متخلفين را به مراجع قانوني معرفي نمايند.