فرماندار یزد:

عزیزالله سیفی درنشست شورای اداری شهرستان یزد ،افزود: در دهه فجر پروژه‌های بسیاری در شهرستان عملیات اجرایی آن به اتمام وبه بهره‌برداری می‌رسد كه باید این موارد جهت اطلاع مردم دارالعباده یزد اعلام شود.

وی ادامه داد: ما باید به جوانان بها دهیم زیرا  اعتماد به این آینده‌سازان  موجب قوی‌شدن برنامه‌ها می‌شود و امسال می‌توانیم برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را با شادی برگزار كنیم.

فرماندار یزد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه سال جاری گفت: در انتخابات برای ما حضور مردم مهم است و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) میزان رای ملت است و باید همواره مطیع امر مقام معظم رهبری باشیم كه همواره تاكید دارند تمام كارها باید مطابق قانون باشد .

سیفی در پایان گفت: تا كنون 5 كمیته جهت برگزاری نهمین دوره انتخابات در یزد تشكیل شده كه تا كنون 10 نشست را داشته اند و تمامی كارها با سرعت و دقت در حال انجام شدن است .

 رئیس ستاد دهه فجر استان یزد نیز در این نشست گفت: ملت ایران در دو آزمون پیش رو یعنی انتخابات و مراسم های دهه فجر باز هم با سربلندی به ایادی استكبار ثابت می‌كنند كه پیرو مكتبی هستند كه در آن آزادگی و حریت و مردانگی موج می‌زند.

حجت الاسلام محمد فخر الدینی افزود: ‌انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌ها است چرا كه با فریاد الله اكبر پیروز شد و به یقین در دفاع از این صحنه نیز سربلند و موفق بیرون می‌آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از دهه فجر به عنوان یك واقعه بزرگ و تاریخی در كشور نام برد و گفت: دهه مبارك فجر در حقیقت نماد حركت بزرگ ملت ایران برای ریشه‌كن كردن حكومت دو هزار و 500 ساله شاهنشاهی در ایران است.

وی در پایان گفت : هرچه از تاریخ تشكیل انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر می‌گذریم اهمیت و عظمت آن بیش از گذشته دیده می‌شود و بیداری اسلامی كه امروز موجب سرنگونی سران ظلم در سراسر جهان می‌شود نشات گرفته از انقلاب اسلامی است.

مدیركل اوقاف و امور خیریه استان یزد نیز در این نشست گفت : نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های اداره كل اوقاف و امورخیریه استان یزد از امروز یكم بهمن ماه مصادف با روز وقف در آستان مقدس امامزاده سیدجعفر محمد (ع) گشایش یافت و برای بازدید علاقه مندان دایر است .

حجت الاسلام محمد مهدی حاتمی افزود :اطلاع رسانی و آموزش احكام وقف در این هفته و ایجاد كارگاههای آموزشی و سلسله نشست های هم اندیشی برای اقشار مختلف جامعه به ویژه كودكان و نوجوانان از برنامه های حوزه آموزشی و پژوهشی خواهد بود.

در این نشست كه با حضور عباسعلی رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار ،نقدی ،عسكر زاده و میرزا رجبی معاونین فرماندار،طبایی بخشدار وجمع زیادی از مدیران نهادها و ادارات شهرستان یزد برگزار شد، حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی شورای نگهبان در استان یزد نیز مواردی را بیان نمود.