فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين بازديد گفت:برپايي نمايشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس مي تواند نقش مهمي در يادآوري رشادت هاي رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس داشته باشد.

فرماندار با اشاره به خاطرات جبهه هاي نبرد حق عليه باطل خاطر نشان كرد جوانان ايران اسلامي با جانفشاني و با سلاح ايمان از نظام اسلامي و ارزشهاي آن دفاع كرده و تا آخرين قطره ي خون براي حفظ و حراست از مرزها كشور عزيزمان تلاش كردند.

وي با تأكيد به اينكه دفاع مقدس برگ زرین تاریخ ایران اسلامی است اظهار داشت بعد از جنگ تحميلي  به بركت آرمانهاي امام راحل عظيم الشأن و منويات مقام معظم رهبري نظام مقدس جمهوري اسلامي توانسته بعد از سي و سه سال به عنوان يك قدرت در سطح منطقه و جهان شناخته شود.

سيفي با بيان اينكه دشمنان با نقشه هاي مختلف در صدد تفرقه افكني ميان مسلمان مي باشند تصريح كرد: اهانت اخير به ساحت مقدس پيامبر اعظم (ص) توسط مستكبران اقدامي بود در جهت نشان دادن قدرت پوشالي خود كه مسلمانان جهان و به ويژه ايران اسلامي با اتحاد و بصيرت خود اين عمل ننگين را محكوم كرده و خواستار محاكمه مسببان آن شده اند.

فرماندار در پايان ضمن تقدير از كليه كساني كه در برپايي اين نمايشگاه همكاري داشته اند ابراز اميدواري كرد بتوانيم با گراميداشت ياد و خاطره شهداي ، جانبازان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس دين خود را نسبت به اين عزيزان ادا كرده باشيم.