دعوت فرماندار يزد به حضور مردم در راهپيمايي یوم‌الله 22 بهمن

فرماندار يزد در پيامي خطاب به مردم دارالعباده يزد از آنان دعوت كرد تا با حضور پرشور و با شكوه خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن برگ زرين ديگري به تاريخ استكبار ستيزي اين ديار اضافه نمايند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، متن كامل پيام «مصطفي سالاري» بدين شرح است:
 
بسمه تعالي
 
تاريخ انقلاب اسلامي تحت رهبري امام خميني (ره) و پس از ايشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به مردم ايران ياد داده است كه دست از آرمان‌های خود برنداشته همواره براي اعتلاي ميهن خويش تلاش كنند تا نام جمهوري اسلامي ايران همواره بر قله افتخار در بين کشورهای اسلامي و کشورهای منطقه ايستادگي كند.
امروز كه خاورميانه و برخي از کشورهای اسلامي و اروپايي گرفتار پدیده‌ای به نام داعش هستند می‌طلبد با وحدت و هميت خاصي دست در دست هم به دفاع از اين آب‌وخاک بپردازيم. همانا كه شهداي انقلاب اسلامي و شهداي هشت سال جنگ تحميلي شجاعانه و باافتخار چنين كردند و امروز در قلب يكايك ايرانيان جاي دارند.
در چنين فضاي غبارآلوده‌ای كه در منطقه به وجود آمده و عده‌ای بی‌گناه را اسير دست هوس‌بازی‌های استكبار جهاني كرده است، 22 بهمن امسال كه آغاز سي و نهمين سال پيروزي انقلاب اسلامي را نويد می‌دهد از اهميت فزاینده‌ای برخوردار است كه همه مردم ايران و يزد نيك از اين مهم آگاه‌اند.
این‌جانب بر خود فرض می‌دانم با دعوت از همه مردم غيور و انقلابي يزد به حضور در راهپيمايي یوم‌الله 22 بهمن بار ديگر به جهانيان و بخصوص کشورهای استكباري نشان دهيم كه همواره بر راه شهدايمان استواريم و حاضر نخواهيم بود ذره‌ای از آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبري انقلاب دست بكشيم و در سايه دولت تدبیر و اميد به شكوفايي اقتصادي، اجتماعي و سياسي ایران‌زمین دامن خواهيم زد.