دعوت فرماندار يزد از مردم براي حضور پرشور در انتخابات

فرماندار يزد در پيامي مردم را به مشاركت در انتخابات پيش رو و فراهم كردن شرايط پايداري ملت ايران با سرمايه گذاري عظيم ملت در انتخابات، دعوت كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

بي شك حضور گسترده و حماسي مردم در پاي صندوق هاي اخذ راي نه تنها عمل به وظيفه ملي و ديني است، بلكه مردم با اين حضور ، عظمت ، بيدراي ، وحدت و همدلي خود را به رخ جهانيان خواهند كشيد.

وظيفه همه ما حفظ ارزش هاي والاي انقلاب اسلامي است و اين مهم با حضور پرشور مردم در انتخابات سرنوشت ساز پنجمين دوره خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي دو چندان خواهد شد.

در اين برهه ي خطير و اين مقطع حياتي از تاريخ نظام جمهوري سالامي ايران، دقت نظر مردم شريف در انتخاب نمايندگان اصلح، توانمند و متخصص، كه خود را متعهد و ملزم به رعايت مباني قانون اساسي و اصول انقلاب بدانند، موجب تشكيل مجلسي خواهد شد كه به حق سزاوار عنوان ((عصاره فضايل ملت)) باشد، و در راه تحقق آرمانهاي ارزشمند انقلاب اسلامي و منويات مقام معظم رهبري از هيچ كوششي فروگذار ننمايد.

بي ترديد مردم ولايتمدار و با بصيرت يزد نيز در روز هفتم اسفند 94 و در سالي كه توسط مقام معظم رهبري به عنوان (( سال دولت و ملت، همدلي و همزباني )) نامگذاري گرديده است - با حضور گسترده و آگاهانه ي خود در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري، در فضايل اخلاقي و مملو از آرامش و نشاط، روزي پرشور ديگري را در تاريخ ملت انقلابي به يادگار خواهند گذاشت و ضمن تجديد بيعت با آرمانهاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، موجبات استحكام بنيان هاي مردم سالاري ديني در كشور و تشكيل مجلسي توانمند را براي رقم زدن فرداي بهتر نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران فراهم خواهند نمود.