دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در مراسم 13 آبان

در جلسه ستاد بزرگداشت 13 آبان شهرستان یزد بر حضور پرشور و انقلابی آحاد مردم در کنار دانش آموزان و دانشجویان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، صبح امروز نشست هماهنگی برنامه های یوم الله 13 آبان به ریاست اکبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد برگزار شد. در این نشست ضمن بررسی چگونگی برپایی برنامه های 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اعضای حاضر به بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری هرچه بهتر برنامه ها پرداختند.

ابوالفضل اکبری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار یزد در حاشیه این نشست گفت:امروز در خدمت نمایندگان ادارات از جمله شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مجموعه شهرداری ها، سازمان فرهنگی وزرشی ، اورژانس، آتشنشانی، هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه ، سازمان تبلیغات اسلامی و بخش های مختلف برای هماهنگی جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم 13 آبان بودیم.

وی در ادامه از همراهی مجموعه صدا و سیما و آموزش و پرورش که بخش عظیمی از کار را به عهده دارند تقدیر و قدردانی کرد . در پایان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار با اشاره به اهمیت 13 آبان و اتفاقات دردناک امروز در سطح جهان اسلام بخصوص برای مردم مظلوم فلسطین و غزه، از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در مراسم دعوت کرد.

گفتنی است این مراسم در شهرستان یزد همزمان با سراسر کشور از ساعت 9 الی 11 صبح روز شنبه 13 آبان در مجموعه امیرچخماق برگزار خواهد شد.