محمد علی صمیمی در مراسم معارفه مدیر خدمات کشاورزی دهستان  فهرج، كاركنان جهاد كشاورزي را از صادق‌ترين و خالص‌ترين كاركنان و خدمتگزاران نظام جمهوري اسلامي دانست.

بخشدار مرکزی یزد اظهار داشت: وظیفه ما، کار و تلاش و خدمت رسانی به مردم است و اين وظيفه در جهاد كشاورزي به بهترين نحو انجام مي شود.

وی بيان كرد: كاركنان و فعالان جهاد كشاورزي وظيفه اي خطير بر عهده دارند و باید چتری بر سر همه کشاورزان و دامداران باشند تا آسیبی به آنها نرسد.

صميمي، با اشاره به سوابق مهندس دره زرشکی بيان كرد: وي کارشناس ترویج و مسئول پنبه و دانه های روغنی در سازمان کشاورزی سابق و رئیس جهاد کشاورزی زارچ بوده و هم اکنون نيز مسئول ستاد گندم شهرستان يزد است.

مدیر خدمات کشاورزی دهستان فهرج نيز در اين مراسم با بیان اینکه دین مبین اسلام عنایت ویژه ‌ای به کشت، زرع و کشاورزی دارد، تاکید کرد: خدای متعال را سپاسگزارم که توفیق خدمت رسانی در زمینه یکی از مقدس ترین مشاغل و شریف ترین فعالیتهای حیات بشری یعنی کشاورزی و دامداری را نصیب من كرد.

با آغاز به کار رسمی این مرکز کلیه امور مربوط به جهاد کشاورزی از قبیل توزیع نهاده ها شامل كود، بذر و سم، صدور مجوزها، امور مربوط به دام، زراعت، آب و خاک و امور اراضی شامل تغییر و حفظ کاربری، توسط کارشناسان مستقر در مرکز خدمات کشاورزی دهستان فهرج صورت می پذیرد.