امام جمعه بخش مركزي يزد:

حجت السلام مدرسي در اين جلسه با بيان اينكه خدمت به مردم بايد در سرلوحه امور تمام مديران قرار گيرد گفت: خدمت رساني به مردم از ارزش خاصي برخوردار است به ويژه آنكه در اسلام نيز داراي جايگاه رفيعي است كه در آيات و روايات متعددي نيز بر آن تأكيد شده است.

در بخشي ديگر امام جمعه بخش مركزي با اشاره به وجود تحريمها و تهديداتي كه توسط كشورهاي غربي بر ايراني اسلامي تحميل مي شود خاطر نشان كرد:كشورهاي غربي و در رأس آنها استكبار جهاني در طول اين سه دهه از عمر با بركت انقلاب اسلامي كه گذشته كشور را با چالش ها و مشكلاتي مواجه ساخته اند كه بحمدا... اين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران با رهنمودهاي امام خميني (ره) و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) هيچگاه از آرمانهاي خود عقب نشيني نكرده و توانسته به قله هاي رفيع سعادت دست يابد.

وي با توجه به گرانيهاي اخير مديريت بر بازار را ضروري دانست و گفت: بايد با بازرسي و توجه به ذخيره سازي و عرضه به موقع مواد در بازار از بروز مشكلات براي مردم جلوگيري كرد و درمقابل تهديدات دشمن ايستاد.

وي در ادامه تصريح كرد: مديران با تمام تلاش مشكلات و موانع را شناسايي و براي حل و فصل نمودن آنها برنامه ريزي نمايند.

حجت الاسلام مدرسي با تأكيد به اينكه امروز در روستاهاي بخش مركزي شاهد مشكلاتي هستيم توجه بيش از پيش مسئولان را به اين مناطق يادآور شد.