سرپرست فرمانداري يزد؛

خدمات دولت‌ها در چهار دهه انقلاب، دستاوردهاي كل نظام است

«احمد ترحمی» در نشست بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بابیان اينكه خدمات دولت‌ها در چهار دهه انقلاب، دستاوردهاي كل نظام است از مردم براي حضور پرشور در ویژه‌برنامه‌های دهه فجر دعوت كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد؛ «احمد ترحمی» در نشست بزرگداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: انقلاب اسلامي ايران تنها متعلق به مردم اين سرزمين نيست بلكه همه مسلمانان جهان را در برمی‌گیرد.

 سرپرست فرمانداری یزد سربلندي، استقلال و آزادي امروز ميهن را مرهون خون شهدا دانست و اظهار كرد: دهه فجر يادآور رشادت بزرگان مردان و مبارزانی است كه بنیان‌گذار انقلاب اسلامي در رأس همه آن‌ها قرار دارد.

وي بابیان اينكه دستاوردهاي كشور متعلق به گروه و بخش خاصي نيست تصريح كرد: دستاوردهاي دولت‌ها طي اين چهار دهه درواقع دستاوردهاي نظام است و مشكلات اقتصادي مقطعي، نبايد مانعي براي کم‌فروغی و درخشاني انقلاب شوند.

اين مقام مسئول با اشاره به افتتاح ۵۰ پروژه در يزد با حضور مسئولين عالی‌رتبه كشور و استان افزود: در استان يزد 261 پروژه در حوزه شهري و 461 پروژه در حوزه روستايي بااعتباری بالغ‌بر 22 هزار ميليارد ريال در بخش‌های عمراني، كشاورزي، درمان و ورزشي به بهره‌برداری خواهد رسيد كه به‌صورت مستقيم براي نزديك به چهار هزار نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

تأکید استاندار يزد به اهميت انتخاب و پايش پروژه‌های افتتاحي و ویژه‌برنامه‌های دهه فجر موضوع ديگري بود كه ترحمي به آن اشاره كرد و گفت: افزون بر هشت هزار برنامه اجرايي فرهنگي و اجتماعي و همچنين پروژه‌های قابل‌افتتاح در پنج سطح روستايي، شهري، منطقه‌ای، محلات و مركز استان در ایام‌الله دهه فجر انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداري يزد با دعوت از همه مردم و مسئولين براي مشاركت و حضور جدي در برنامه‌های دهه فجر عنوان داشت: دهه فجر امسال متفاوت از همه‌سال‌هاست و شرايط حساس كنوني اقتضا می‌کند اين مشاركت گسترده و فعال‌تر از سال‌های گذشته باشد.

در ادامه اين نشست ضمن تعيين برنامه‌های چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در يزد مقرر شد با حضور گروه سرود هزارنفری "بچه‌های مسجد" جمعه 12 بهمن و هم‌زمان با ورود امام خميني (ره) برنامه‌های دهه فجر در يزد آغاز شود.