فرماندار یزد :

عزیز ا... سیفی دراین پیام با بیان اینکه حماسه نهم دی اوج بصیرت و دفاع از ولایت مطلقه فقیه بوده است گفت : در فتنه 88 تمامی عوامل داخلی هدایت شده استعمار و بویژه آمریکا و اروپا با صرف هزینه های زیاد سعی داشتند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را به سوی زوال سوق دهند که بار دیگر مردم با بصیرت ایران اسلامی با درک موقعیت و شرایط حساس کشور با حضور با شکوه خود از یادگار امام خمینی (ره ) که همان ولایت مطلقه فقیه بوده است تمام فعالیتهای استکبار در این سی سال برای نابودی نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب کردند .

سیفی در ادامه با اشاره به دروغ پردازی های سران فتنه در انتخابات دهم ریاست جمهوری تصریح کرده است مردم با حضور خود در پای صندوق های رای خود برای آینده خود و کشور تصمیم گیری می کنند و مسئولین برگزاری انتخابات از ابتدای انقلاب تاکنون به حفظ و حراست از آرای مردم به عنوان ولی نعمتان خود اعتقاد دارند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ     نمی کنند .

وی  با تاکید به این مطلب که مردم دارالعباده و درالعلم یزد همانند دیگرآحاد ملت  ایران اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورا و حضور با شکوه خود درتمامی صحنه ها هرگز امام و رهبر خود را تنها نخواهندگذاشت افزوده است  مردم مسلمان و آزاده ایران منبعث از فرهنگ عظیم عاشورا و همت بالا جهان را تسلیم خود کرده است که این باعث خشم و عصبانیت منافقین ,استکبار و عوامل فتنه را در پی داشته و باعث شده این افراد از مواضع نادرستشان عقب نشینی کنند .

سیفی در پایان با آرزوی سلامتی برای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)  اظهار کرده است بتوانیم تا ظهور امام زمان ( عج ) با پشتیبانی از ولایت فقیه سعادت کشور را تضمین کنیم .