فرماندار یزد:

حضور گسترده روستاییان در جشنواره قرآنی روستائیان و عشایر قابل تقدیر است

باحضور مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان از تلاش ها و همکاری فرماندار و بخشدار مرکزی یزد در برگزاری جشنواره قرآنی روستائیان و عشایر استان یزد تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد از تلاش ها و همکاری " محمود شاکری شمسی" فرماندار یزد و " حسین عسکرزاده " بخشدار مرکزی یزد در برگزاری جشنواره قرآنی روستائیان و عشایر استان یزد تقدیر شد.

فرماندار یزد در این جلسه ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره در استان افزود: حضور گسترده روستائیان در جشنواره قرآنی روستائیان و عشایر استان ارزشمند و قابل تقدیر است.

شاکری شمسی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نشأت گرفته از آیات و مفاهیم قرآن کریم است اظهار داشت: قرآن به عنوان کاملترین کتاب آسمانی است که عمل به دستورات آن سعادت دنیا و آخرت را در بر دارد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه گفت این مسابقات با حضور 1900 نفر در مرحله شهرستانی و 300 نفر در مرحله استانی در رشته های حفظ 10، 20 و کل قرآن و قرائت و مفاهیم در دو بخش خواهران و برادران برگزار شد.