فرماندار یزد:

عزیزا... سیفی در نشست کمیته مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد، افزود: انقلاب اسلامی ما انقلاب مردمی است و خود مردم این انقلاب را به پیروزی رساندند و در طول این 35 سال نیز هرکجا دشمنان تهدیدی برای انقلاب بودند خود مردم در صحنه حضور یافته و از انقلاب دفاع کردند.

وی ادامه داد: برای بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ،ستاد دهه فجر برنامه های زیادی را پیش بینی کرده که باید مشارکت مردم در کنار حمایت دستگا های دولتی سرلوحه همه برنامه ریزی ها باشد.

رییس کمیته مراسم ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد گفت: با توجه به نظرسنجی های انجام شده و موافقت دستگاه های مرتبط ،مسیرراهپیمایی 22 بهمن در سال جاری در یزد از میدان آزادی (باغ ملی) آغاز و سپس با طی مسیرهای میدان شهید بهشتی و خیابان امام خمینی در محل چهار راه شهدا (امیرچقماق) به پایان خواهد رسید.

سیفی افزود: ساعت شروع مراسم 9:30 صبح روز 22 بهمن از میدان آزادی خواهد بود و با توجه به هماهنگی های انجام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیزسخنران اصلی این مراسم در یزد حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: یادآوری ایام دهه فجر دستور قرآن است و خدا در قرآن می فرماید فذکرهم باایام الله و اینکه در مواقعی از تاریخ اتفاقی روی می دهد که اگر مردم خود را با آن وفق دهند ،درصراط مستقیم قرار می گیرند و موفقیت حضرت امام خمینی در انقلاب 57 امکان پذیر نبود مگر به مدد الهی و عنایت حضرت امام عصر عج که باعث پیروزی انقلاب شد.

حجت الاسلام محمدفخرالدینی افزود : حفظ انقلاب از بزرگترین واجبات است چراکه این انقلاب ارزان بدست ما نرسیده و جانهای زیادی برای آن فدا شده است.

وی ادامه داد: در پاسخ به اینکه چرا باید هر ساله تکبیر گفته و شکرگزار خداوند از این انقلاب باشیم باید گفت: یک آیه در قرآن 35 بار تکرار شده که آیا نعمت هایی که به شما دادیم را تکذیب می کنید ؟ و اینکه آیا واقعا نعمت استقلال ، نعمت اسلام، خارج شدن کفار از کشور ایران و عزتی که خداوند به واسطه انقلاب به مردم داده ، کم نعمتی است که قدردان آن نباشیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هرکجا بصیرت نباشد دچار خسران خواهیم شد و در کنار آن غفلت به وجود می آید .

حجت الاسلام فخرالدینی افزود: مردم همیشه و درهمه صحنه ها با بصیرت حضور دارند و مردم در راهپیمایی ها با وضو می آیند و حضور مردم در راهپیمایی ها از جمله راهپیمایی 22 بهمن باعث شادی دل امام زمان عج و شهدا می شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: 22 بهمن عید انقلاب و عید ملی ماست و هر کسی که نام ایرانی دارد باید این روز را بصورت ویژه پاس بدارد.

سعید زارع افزود: اقدامات انجام شده در ستاد دهه فجر در راستای حفظ اتحاد مردم و فراهم شدن امکانات برای حضور همه اقشار مردم همچون گذشته در جشن ها و مراسم های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی اظهار داشت: برپایی ایستگاهها ی فرهنگی و صلواتی، استقرار اتوبوس های شرکت واحد، سرود خوانی 1357 نفر از دانش آموزان و ... برخی از برنامه های پیش بینی شده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است.

در این نشست که در محل سالن اجتماعات فرمانداری یزد برگزار شد، علی اکبر دهقان نماینده میراث فرهنگی، سیدحسن حسینی مدیرعامل فرهنگی ورزشی شهرداری، کریمی مدیرعامل اتوبوسرانی، اصغر حسینی معاون ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان کمیته ها برنامه های خود را اعلام و تصمیمات لازم اتخاذ شد.