با هدف ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف در بازیکنان تیم شهداب صورت رفت.

حضور فرماندار یزد در تمرینات تیم شهداب

سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار شهرستان یزد به همراه معاونین و هیئت همراه در تمرین روز گذشته سروقامتان شهدابی پیش از اعزام تیم والیبال شهداب به رقابت های جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۳ بحرین، با آنها دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزدسیدمحمدرضا مدرسی در این بازدید که با هدف ایجاد روحیه و انگیزه مضاعف بازیکنان تیم شهداب صورت گرفت با بیان اینکه یکی از اهداف شهرستان، تلاش در جهت رشد روز افزون ورزش قهرمانی است افزود: روند رو به رشد خوبی در ورزش شهرستان بالاخص در رشته والیبال داشته ایم و تمام سعی ما توسعه ورزش به لحاظ کمی و کیفی می باشد .

فرماندار یزد با اشاره به جایگاه و ظرفیت خوب شهرستان در ورزش والیبال ، خواستار بسیج امکانات برای فراهم نمودن تمامی زمینه ها در حد توان شهرستان شد.

وی تصریح کرد : با تمام توان از تمامی ورزش ها علی الخصوص والیبال در جهت پیشرفت و حضور در مسابقات کشوری و بین المللی حمایت می کنیم.

وی در پایان گفت: موفقیت شما موفقیت ایران است انشالله پرچم ایران در ورزش و رقابت های والیبال به دست شما ورزشکاران برفراشته خواهد شد و باعث خوشحالی ملت ایران خواهید شد.

گفتنی است رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2023 از تاریخ 24 تا 31 اردیبهشت ماه به میزبانی بحرین برگزار می‌شود.تیم شهداب یزد، قهرمان لیگ برتر سال 1401 مردان ایران به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور خواهد یافت.