حضور فرماندار در کانون فرهنگی هنری غدیر یزد

سید محمد رستگاری فرماندار یزدبا حضوردرمسجد بلوری زاده یزد درجریان فعالیتهای کانون فرهنگی هنری غدیر به عنوان کانون برتر ملی در طرح ملی فهما قرار گرفت وازمسئولین کانون وگروه سرود فجر جاوید تجلیل کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، فرماندار یزد در این مراسم بیا ن داشت : کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ظرفیت هایی هستند که می تواند بیشترین جذب به مساجد را داشته باشند.
وی افزود: کانون فرهنگی هنری غدیریزد می تواند الگویی برای کانون های دیگر در استان باشد که توانسته در جنبه های مختلف و به ویژه سرود در سطح کشور زبانزد باشد و محتوای بسیار مناسب و موثری را تولید کرده باشد.

سید محمد رستگاری گفت : ما باید با حمایت های خود در جهت جذب جوانان به مساجد گام برداریم و در صورتی که مساجد ما پررونق شود بسیاری از آسیب های اجتماعی نیز کاهش پیدا می کند.
همچنین محسن منشی زاده مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر یزد نیز در این بازدید گفت: کانون غدیر یزد و گروه سرود فجر جاوید توانسته در سطح کشور به خوبی بدرخشد و در بخش های مختلف نیز تولید محتوا و اجرا داشته است.
وی گفت: ‌با وجود محدودیت های موجود توانستیم در سطح کشور حایز رتبه های برتر شویم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه بیشتر بدرخشیم وخوشبختانه کانون غدیر یزد توانسته در استان نیز به خوبی عمل کند و با حمایت بخش های مختلف سرودهای انقلابی و ارزشی را تولید کرده و به مخاطبین خود ارائه دهد.
منشی زاده بیان کرد: امیدواریم با حمایت های بیشتر مسئولان در جهت جذب بیشتر جوانان و تولید آثار ماندگار گام برداریم.