به مناسبت روز خبرنگار:

حضور فرماندار در واحد خبر صدا وسیمای مرکز یزد

به مناسبت روز خبرنگار فرمانداریزد با حضور در واحد خبر صداوسیمای مرکز یزدضمن دیداروگفتگوی صمیمی با مدیرکل صدا وسیمای یزد وکارکنان آن واحد از آنها تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد،در این دیدار سید محمد رستگاری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار اعزامی ایران به مزار شریف که به دست طالبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و تبریک این روز به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: خبرنگاری تجسم واقعی امانتداری و مسئولیت پذیری بوده و مسئولیت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح به جامعه به عنوان یک شاخصه بارز خبرنگاران می باشد.

"سید محمد رستگاری" در این دیدار با تاکید به انجام رسالت رسانه ای مطبوعات  گفت : اولویت اول خبرگزاری ها و رسانه ها باید اطلاع رسانی به موقع و سالم اخبار و اطلاعات باشد تا مردم در جریان اخبار شهرستان قرار گیرند.

فرماندار شهرستان یزد در ادامه سخنان خود به تعامل خوب دستگاه های اجرایی شهرستان با صدا و سیما و خبرنگاران اشاره نمود و افزود: تمام تلاش ما بر این است که محدودیت زمانی و مشغله زیاد مانع ارتباط مستمر و سالم ما و سایر مدیران سطح شهرستان با رسانه ها و خبرنگاران نشود و رسالت اطلاع رسانی در سطح جامعه به بهترین شکل ممکن اعمال گردد.

این مسئول در خصوص بیان مشکلات توسط خبرنگاران گفت : جامعه ای که انتقاد در آن نباشد،پویانخواهدشدوخبرنگاران در عمق جامعه بوده و چراغ راه و هدایت گر هستند. وخبرنگاران می توانندمشاوران خوبی برای مسئولین  باشند.

در پایان این دیدار با اهدای گل از کارمندان واحد خبرصدا وسیمای مرکز یزد تجلیل شد.