درآیین گرامیداشت روز پرستار:

حضور فرمانداریزد در مراکز درمانی شهرستان و تجلیل از خادمان سلامت

در آیین گرامیداشت روز پرستارفرمانداریزد،معاونین فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در مراکز درمانی حضور یافتند و از پرستاران و خادمان سلامت تجلیل بعمل آوردند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س)وگرامیداشت روز پرستارو به پاس قدردانی از زحمات درمانی از پرستاران، فرماندار یزد و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در مراکز درمانی از پرستاران تجلیل بعمل آوردند .
"سید محمد رستگاری" فرماندار یزد در آیین نکوداشت مقام شامخ پرستار، ضمن تبریک ولادت با سعادت اسوه صبر و شجاعت، حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، امروز را فرصتی برای تجلیل از زحمات سخت کوشان جامعه پرستاری عنوان کرد.
وی درادامه گفت: روز پرستار، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران ، و تلاش شان ، وسیله ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.
فرماندار یزد افزود: واژه سپاس و تشکر از پرستارانی که دوشادوش همرزمانشان در کادر سلامت کشور ماههاست جان خود را در طبق اخلاص نهاده و در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا، این بیماری شوم که سایه سنگین خود را برجامعه افکنده است شبانه روزی تلاش می نمایند  ضعیف و نحیف است.
سید محمد رستگاری همچنین ضمن تبریک میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) ،از زحمات و تلاش های ارزنده تمامی پرستاران و سفیران سلامت شهرستان یزد تقدیر و تشکرکردوتوفیق و ارتقاء روزافزون مقام و منزلت پرستاران صبور و گرانقدررا ازدرگاه خداوند متعال مسالت نمود.
کفتنی است :سازمان اورژانس استان یزد،بیمارستان های  شهید رهنمون، افشار، شهید صدوقی (ره)و شهدای کارگرو....از مراکز درمانی بود که فرماندار ودیگرمسئولین شهرستان حضوریافته و از پرستاران تقدیر و تشکر نمودند .