فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان یزد :

حضور حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مردم دارالعباده یزد

فرماندار یزدپیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد گفت :حضور حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مردم دارالعباده یزد رقم خوردو بر ما است که با کار و تلاش و همت بیشتر، قدردان مشارکت مردم باشیم.

فرماندار یزدپیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر یزددرروز بیست و پنجم بهمن ماه گفت :حضور حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات مردم دارالعباده یزد رقم خوردو بر ما است که با کار و تلاش و همت بیشتر، قدردان مشارکت مردم باشیم.

وی ادامه داد: جمعه هفته آینده، دوم اسفندماه روز سرنوشت دیگری برای ملت ایران رقم خواهد خورد و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اقصی نقاط کشور برگزار می‌شود و باردیگر با حضور و مشارکت حداکثری مردم بر اساس منویات رهبری در این آزمون پیش رو باردیگر ملت ایران سربلند بیرون آمده و قطعا این مهم محقق خواهد شد.

سید محمدرستگاری ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای انتخابات در این حوزه گفت: اهمیت انتخابات، اهمیت مجلس، نقش تاثیرگذار نمایندگان برای قانون‌گذاری نه برای یک حوزه بلکه برای کل کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست.

فرماندار یزد ادامه داد: رئوس کار ما در انتخابات و ارکان اصلی مدنظر مجریان، ایجاد فضای مناسب برای رقابت سالم و مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت برگزاری انتخابات و قانونمندی بویژه اصل بی طرفی مجریان بوده و این اطمینان را می‌دهیم که مجریان برگزاری انتخابات و همه عوامل تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا همچون گذشته بار دیگر امانت دار آرای مردم بوده و از آرای صندوق‌ها با همکاری و دقت مبتنی بر قانون که بین همه دست اندرکاران وجود دارد، صیانت و حفاظت کنند.

فرماندار یزد بر حفظ انسجام و وحدت ملی و تلاش برای حضور و مشارکت حداکثری تاکید کرد و افزود: با اهتمام هموطنان و همشهریان عزیز  نمایندگانی شایسته و دلسوز به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.