فرماندار یزد:

عزیزالله سیفی در این جلسه با بیان اینکه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است گفت: این اولین انتخابات بعد از فتنه 88 است که بازهم دشمنان از ماهها قبل با صرف هزینه های گزاف و تبلیغات وسیع بر ضد نظام خواهان بهره برداری از اهداف شوم خود که همان کمرنگ نشان دادن حضور مردم همیشه در صحنه ی ایران اسلامی در پای صندوقهای رأی است می باشند.

فرماندار و رئیس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه یزد و صدوق با اشاره به این نکته که حضور حداکثری مردم نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان است افزوده است مهمترین وظیفه كميته تبليغات و اطلاع رساني بستر سازی لازم برای حضور حداکثری مردم است که می وان با استفاده مناسب از تمام ظرفیتهای نظیر فضای مجازی ، مطبوعات و ... به این هدف دست پیدا کرد.

در ادامه سعید امامیان مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی خاطر نشان کرد: انتخابات یکی از برکات انقلاب اسلامی است که باید با برگزاری باشکوه و حضور فعال تمامی آحاد مردم این آرمان امام راحل عظیم الشأن را بیش از پیش حفظ نماییم و باز الگویی کامل از مردم سالاری دینی برای دیگر کشورها ارائه نماییم.

امامیان اظهار کرد: بحمدالله با فراهم شدن تمامی امکانات و انتخاب اعضای کمیته که تلفیقی از خصوصیت جوانی و تجربه مدنظر بوده بتوانیم با تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و با شکوه را فراهم آوریم.

لازم بذکر است حسین دشتی، حسین ساجدی فر، محمد ابویی، سعید زینلی ، عباس غلامی ، محمد سجاد کلمبو اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد را تشکیل می دهند.