فرماندار یزد در جمع معتمدين شهرستان :

عزيز ا... سيفي در اين جلسه با گراميداشت يوم  ا... 9 دي ماه گفت : مردم ايران با بصيرت كم نظير خود در 9 دي ماه بار ديگر راه خود و منش خود كه همان تبعيت از ولايت مطلقه فقيه و آرمانهاي امام خميني (ره ) است به جهانيان را نشان داده اند .

فرماندار با بيان اين مطلب كه از سوم  ديماه فعاليت رسمي ا نتخابات همزمان با ثبت نام از داوطلبين نمايندگي مجلس شوراي اسلامي آغاز شده است افزود با تمهيدات انديشيده شده و ايجاد يك فضاي مجاز براي ستاد انتخابات شهرستان يزد هر روز از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر پذيراي افراد جهت ثبت نام از داوطلبين عزيز ميباشد .

وي اظهار كرد مهلت ثبت نام با توجه به ابلاغيه وزارت كشور به هيچ وجه تمديد نخواهد شد و 9 ديماه  آخرين زمان براي نام نويسي ميباشد .

رئيس مركز حوزه انتخابيه يزد و صدوق با تاكيد به اين مطلب كه بنا به فرمايشات مقام معظم رهبري بايد مجريان اصل و اساس را قانونگرائي در انتخابات قرار دهند تصريح كرد بايد با رعايت قوانين و مقررات هيچگونه شائبه اي براي افراد ايجاد نشود .

سيفي گفت : حضور حداكثري و با شكوه مردم نشان از مردم سالاري ديني و دموكراسي واقعي در نظام جمهوري اسلامي ايران است كه اين موضوع باعث شده دشمنان قبل از انتخابات با تلاشهاي گسترده  سعي در مخدوش كردن چهره مسئولين نظام دارند كه مردم با حضور گسترده خود در پاي صندوق هاي راي دشمنان نظام را نا اميد كرده اند .

در ادامه هژبري رئيس هيئت نظارت شهرستان گفت : انتخابات نقش كليدي در آينده كشور دارد و هرچه با شكوه تر برگزار شود نشان از اقتدار و صلابت جمهوري اسلامي ايران در سطح منطقه و جهان است .