فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين خصوص ضمن تقدير از همه آحاد مردم كه با حضور گسترده خود در مراسم روز جهاني قدس بار ديگر به نداي امام و رهبري لبيك گفته اند خاطر نشان كرد: راهپيمايي روز جهاني قدس امسال متفاوت از سال های گذشته بود و اينبار نيز مردم با حضور بي نظير خود در اين راهپيمايي نقشه هاي استكبار و ايادي آن را بر ملا ساختند.

فرماندار با تأكيد به اينكه رژيم منحوص صهيونيستي از داخل متلاشي شده و تنها يك قدرت پوشالي است افزود:در اين راستا 33 سال است که ملت بزرگ ایران اسلامی در مسیر دفاع از آرمانهای فلسطین با حضور با شكوه خود در اين روز پیش قدم بوده و تاثیر این راهپیمایی ها بر کسی پوشیده نیست.

وي تصريح نمود: حضور با شكوه مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس نشان از بصيرت بالاي آنان است و به بركت همين فريادهاي حق طلب است كه غرب در كشورهاي اسلامي با چالش جدي روبرو است و بيداري اسلامي سرآغاز ايجاد حاكميت اسلامي در سراسر جهان است.

سيفي در پايان ضمن تقدير و تشكر از حضور پررنگ و حماسي مردم دارالعباده و ولايتمدار يزد در راهپيمايي روز جهاني قدس افزود انشاءاله با تقويت بدنه مقاومت روزي شاهد آزادي قدس شريف و برچيده شدن اسرائيل غاصب از روي زمين باشيم.