در راستای پیشبرد اهداف رونق تولید:

حضورمدیر کل استاندارد یزد در مراسم نماز جماعت فرمانداری يزد

در راستای پیشبرد و یاری رساندن به تحقق اهداف رونق تولید توسط خانواده ها، مدیر کل اداره استاندارد استان یزد در نخستین اقدام ترویجی به اتفاق معاونین خود در مراسم اقامه نماز جماعت ظهر و عصر فرمانداری شهرستان یزد حضور یافت.

درراستای پیشبرد و یاری رساندن به تحقق اهداف رونق تولید توسط خانواده ها، مدیر کل اداره استاندارد استان یزد در نخستین اقدام ترویجی به اتفاق معاونین خود در مراسم اقامه نماز جماعت ظهر و عصر فرمانداری شهرستان یزد حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداري يزد به نقل از اداره کل استاندارد استان یزد، با هدف توسعه و ترویج فرهنگ استانداردوآشنایی هر چه بیشتر کارکنان دولت با مقوله های کیفیت و استاندارد، با همکاری و هماهنگی فرمانداری ها، ستاد اقامه نماز و سازمان تبلیغات اسلامی استان،این حرکت فرهنگی به صورت هفتگی انجام می شود.
مدیر کل اداره استاندارد استان یزد در حضور فرمانداریزد ،کارکنان فرمانداری ، اداره کل میراث فرهنگی و ثبت احوال استان یزدگفت:استاندارد از نظر لغوی به معنای نظم، قانون و قاعده است و اگر این نظم مستند شود و به تصویب برسد، ما آن را استاندارد ملی می نامیم.
محمد حسین ماجدی اردکانی افزود: آفرینش گیتی و احکام دین مبین اسلام بر پایه نظم است و استاندارد هم از همین تفکر نشات می گیرد.
وی که در جمع دیگرنمازگزاران مسجد قدیمی ارگ یزد حضور یافته بود ادامه داد:  استاندارد از حقوق اولیه شهروندی است و اگر تک تک افراد،  مطالبه گر استاندارد در دریافت خدمات و خرید کالاها باشند، استاندارد مفهوم واقعی خود را پیدا می کند و پویا می شود و آنگاه  شاهد زندگی راحتر ، امن تر و همراه با آرامشی بیشتر خواهیم بود.
این مقام مسئول تاکید کرد: امنیت، سلامت ، بهداشت و تولیدات باکیفیت مثال زدنی استان یزد تا حدودی مدیون بازرسی ها و نظارت مستمربازرسان و کارشناسان استاندارد است.   
ماجدی اردکانی خطاب به حاضرین گفت:توفیق حضور در پشت تریبون مساجد و نماز خانه های دوایر دولتی را به فال نیک گرفته و از تمامی شما بزرگواران تقاضا داریم به منظور کمک به رونق تولید و حمایت از کالای استاندارد ایرانی از خرید و استفاده از کالاها و خدمات غیر استاندارد خود داری  و مراتب نقص را از طریق درگاه های اطلاع رسانی موجود به اداره کل استاندارد استان یزد منعکس نمایید تا از این طریق، در خانواده و جامعه مروج فرهنگ استاندارد قرار گیرید.