فرماندار يزد:

عزيزا...سيفي در اين پيام با بيان اينكه حج‏ يكى از بزرگترين و ارزنده‏ترين كلاسهاى اخلاقي، عرفاني براي انسان است  آورده است در اين اجتماع مسلمانان جهان جلوه هايي از حقايق الهي آشكار خواهد شد و انسانها از اين طريق مي توانند هويت حقيقي را دست يافته و نزديك تر از همشه به معبود خود نزديك شوند.

فرماندار با اشاره به اينكه حج ارتباط عميق و مستحكمي با امامت و ولايت دارد خاطرنشان كرده است شايد حج به عنوان تنها عبادتي كه در برگيرنده ابعاد مختلف فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی انسان است ، با امامت و رهبری پیوند داشته و تا ظهور واپسین امام و حجّتِ الهی نیز با آن عجین است.

وي در ادامه ضمن آرزوي توفیق برای تمامی متولیان و دست اندرکاران حج ابراهیمی و محمدی (ص ) از مسوولان و کارگزاران حج و زیارت بويژه مديران كاروانهاي حج 91 خواسته است همچون گذشته حج جايگاه وحدت مسلمانان و ظلم ستیزی و برائت آنان از هر گونه ظلم و تعدی باشد.

سيفي در پايان آورده است مسئولين بايد با برنامه ريزي دقيق سفري خوب و بدون مشكل براي زائران استان را فراهم نمايند و به زائرين توصيه كرد از فرصت پيش آمده نهايت استفاده و بهره برداري را از فضاي معنوي مكه و مدينه داشته باشند.