حجت الاسلام مدرسی در این بازدید گفت: بحمدالله امسال فضای خوبی به نسبت سالهای گذشته فراهم شده است و همچنین شاهد استقبال خوبی از طرف افرادی هستیم که بهر حال احساس مسئولیت و وظیفه کرده و آمادگی خود را برای خدمت رسانی بهتر به مردم شریف اعلام نموده اند.

وی با بیان اینکه انتخابات مظهر مردم سالاری دینی برای آحاد ملت است گفت: باید با مهم دانستن جایگاه انتخابات در مسیر تقویت ارزشها و آرمانهای اسلام ، انقلاب و امام راحل (رضوان الله تعالی) با کمال امنیت و آرامش حرکت کنیم.

حجت الاسلام مدرسی خطاب به افرادیکه اقدام به ثبت نام کرده اند گفت: ثبت نام خود یک مسئولیت سنگین  را برای افراد بوجود می آورد که هم در بعد حقوقی و هم در بعد اخلاقی جلوه گر است.

وی گفت:  افراد داوطلب باید معیارهای قانونی را در نظر بگیرند زیرا انتخابات یک عرصه رقابت اخلاقی است و باید در حد اعلا به قانون توجه داشته باشیم تا یزد را که به عنوان دارالعباده و درالعلم و شهری که مزین به اخلاق مداری است درجریان انتخابات این صفات کامل نمود پیدا نماید.

در این بازدید عزیزالله سیفی فرماندار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای ثبت نام هر چه بهتر داوطبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی افزود: با تلاش دوستان و همکاران تمامی بسترهای لازم فراهم شده که براساس نظر سنجی هایی که از داوطلبین انجام شده است فرآیند ثبت نام در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکل خاصی انجام شده است.

سیفی با اشاره به اینکه فعالیت رسمی انتخابات از سوم دی ماه و با شروع ثبت نام از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی و همزمان با سراسر کشور در شهرستان یزد نیز آغاز شده است تصریح کرد: در تلاش هستیم با یک برنامه ریزی مناسب بار دیگر انتخاباتی با شکوه و سالم را برگزار نماییم.

فرماندار با تأکید به اینکه همیشه مردم با بصیرت لازم تمام نقشه های دشمنان خود را بر ملا کرده اند ابراز امیدواری کرد مردم ایران اسلامی و به خصوص دارالعباده  و ولایتمدار یزد با حضور با شکوه خود در پای صندوقهای رأی بار دیگر نشان خواهند ذره ای از آرمانهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد.