فرماندار يزد:

عزيزالله سيفي در جريان اين بازديد با بيان اينكه عفاف و حجاب در عظمت و بزرگي زنان مؤثر است گفت: حجاب براي زنان كه به عنوان صاحبان عفت حامل يك امانت بزرگ انساني هستند يك موهبت است كه از طرف خداوند براي آنها قرار داده است كه با رعايت موازين شرعي آن مي توانند به نهايت كمال و كرامت و احترام در سطح جامعه برسند.

فرماندار با تأكيد به اين مطلب كه عفاف و حجاب مسئله اي فراگير است و مشمول تمامي افراد اعم از زنان و مردان در جامعه است تصريح كرد: بايد مردان و زنان ما با الگو پذيري از ائمه اطهار در اين مسئله پيشگام باشند و با رعايت عفاف و حجاب در جهت تحكيم بنيان خانواده و سلامت اجتماع گام بردارند.

در ادامه كفيل الناس مشاور امور بانوان فرماندار با اشاره به اين مطلب كه يكي از دغدغه هاي مهم و اساسي مسئولين رعايت بحث عفاف و حجاب است خاطر نشان كرد دوره هاي آموزشي با محورهاي راهكارهاي ارتقاء فرهنگ حجاب ،دلايل رعايت آن در جامعه و ... با همكاري ساير نهادها برگزار شده است كه اميد است برگزاري اين دوره گامي مؤثر در سلامت اجتماع باشد.

لازم بذكر است اين دوره جهت همسران جانباز متوفي طي سه روز و با همكاري بنياد شهيد و امور ايثارگران و دفتر بانوان و خانواده فرمانداري يزد برگزار شد.