به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در آخرين روز از هفته حج ضمن بازديد از دفتر حج و زيارت استان اين هفته را تمامی کارگزاران حج را تبريك گفت.

فرماندار يزد در اين بازديد كه مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان و مدير حج و زيارت استان حضور داشتند  با بيان اينكه حج ، از شكوهمند ترين شعائر دين اسلام است افزود: حج، آئينه تمام نماي دين و ابعاد مختلف فرهنگ اسلامي و ميعادگاه حضور گسترده امت مسلمان است.

وي با اشاره به جایگاه و اهمیت بالای سفر حج در زندگی افراد گفت: باید شرايطي فراهم شود تا افرادي كه به سرزمين وحي مشرف مي شوند با استفاده از تمام ظرفيتهاي معنوي ايجاد شده سعادت دنيوي و اخروي خود را تضمين كنند.

فرماندار تأكيد كرد: موسم حج ،بهترین زمان برای تعامل افکار،عقاید است تا بدین وسیله، افراد بتوانند در برابر جریان های فرهنگی بیرون از حوزه جهان اسلام، سیاستی مشترک انتخاب کرده و سمت و سوی واحدی را در مقابل کوشش های فکری و فرهنگی مخرّب دشمنان  برگزینند.

شاكري شمسي در پايان از زحمات ، تلاش ها و هماهنگي دفتر بعثه مقام معظم رهبری ، مديريت و مجموعه كارگزاران حج استان  تقدیر و تشکر کرد .

در ابتداي اين بازديد مدير حج و زيارت استان گزارشي از اقدامات انجام شده در هفته حج ارائه نمود.

علي اصغر شريفي از تشرف یک هزار و 756 نفر زائر يزدي در قالب 13 كاروان به سرزمين وحي خبر داد و افزود: اعزام زوار استان یزد در قالب پنج پرواز از فرودگاه شهيد صدوقي يزد انجام خواهد شد.

مدير حج و زيارت استان تصريح كرد: اولین پرواز زائرین استان روز 29 شهريور ماه و اعزامهای بعدی نیز در روزهای چهارم، پنجم و ششم مهرماه از فرودگاه شهید صدوقی یزد به مقصد فرودگاه جده صورت میگیرد.