معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری یزد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، ناظر مرکز آمار ایران از ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان یزد بازدید کرد.

افسانه شهابی پور طی این بازدید با بیان اینکه سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان یزد نیز همزمان با سراسر کشور از 5 مهرماه آغاز شده است افزود: خوشبختانه تاکنون مشکلی در خصوص اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان گزارش نشده و سرشماری به خوبی در حال انجام است.

معاون برنامه ریزی،اداری و مالی فرمانداری یزد با بیان اینکه داشتن برنامه کارآمد و کلیدی در بخش کشاورزی استان را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد:  جمع آوری اطلاعات به روز در بخش کشاورزی ضرورتی انکار ناپذیر است.

نماینده تام الاختیار مدیر اجرایی سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان اظهار داشت: براساس آمار حاصل از سرشماری  می توان برنامه های بلند مدت و میان مدت در این بخش تدوین کرد.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته در طول این مدت در شهرستان گفت: تشکیل جلسات ستاد سرشماری به صورت منظم ، راه اندازی، تجهیز و فضا ستاد، گزینش داوطلبین همکار، برگزاری کلاسهای آموزش ویژه مأموران، اجرای مانور سرشماری، تأمین وسیله نقلیه، نواخته شدن زنگ سرشماری از مهمترین اقداماتی بوده است که در شهرستان یزد صورت گرفته است.

ناظر مرکز آمار ایران نیز در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان یزد ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم و ارائه اطلاعات و آمار صحیح بتوان مسیر برنامه ریزی برای رفع تنگناها و نیز استفاده بهینه از ظرفیت ها دقیق تر را بیش از پیش هموار ساخت.