عزیزا...سیفی در این جلسه با بیان اینکه بخش عظیمی از فعالیتهای اجرایی انتخابات مربوط به حوزه فناوری اطلاعات می باشد افزود:در این زمینه باید از نیروهای متخصص و زبده در حوزه فناوری اطلاعات به عنوان سرگروه، کاربر شعبه و دیگر مسئولیتها در این کمیته استفاده شود.

فرماندار ضرورت امر آموزش جامع ، مدون و منسجم را یادآورد شد و اظهار داشت: در برگزاری انتخاباتی که حدود 95 درصد از فرآیندهای آن به صورت رایانه ای  برگزار می شود ضرورت آموزش جامع ، مدون وبرنامه ریزی شده بیش از پیش احساس می شود که در  این زمینه باید طرح جامع آموزش در راستای امانتداری و قانونمداری اجرا شود.

در ادامه این جلسه نقدی مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد اعلام کرد: تاکنون براساس برنامه زمانبندی مانورهای مختلفی برگزار شده است.

مسئول کمیته فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: در انتخابات پیش رو با برنامه ریزی دقیقی که صورت گرفته است همه کاربران شعب در انجام مانورها حضور فعال دارند و به همین علت حجم زیادی از اطلاعات به وزارت کشور ارسال می شود.

وی با اعلام اینکه تجهیز شعب اخذ رأی به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در حال انجام است اظهار داشت: شهرستان یزد به لحاظ گستردگی زیاد و جمعیت بالا بیشترین شعب اخذ رأی را در استان دارا می باشد و بدین منظور مکاتباتی با ادارات و نهادهای شهرستان صورت گرفته است و بحمدالله در روز برگزاری انتخاباتی با هیچ گونه مشکلی دراین زمینه مواجه نخواهیم شد.

مسئول كميته فناوري و IT در پايان با بيان اينكه  افراد انتخاب  شده در اين كميته از جوان ترين  و متخصص ترين افراد در زمينه فناوري و IT هستند تصريح كرد كه انشاءاله بتوانيم با همكاري ديگر نهادها و دستگاههايي اجرايي استان زمينه برگزاري انتخابات باشكوهي را فراهم نماييم.