جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان یزد برگزار شد

فرماندار یزد در جلسه هماهنگی یادوراه شهدای شهرستان یزد بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی در آماده سازی همه جانبه شهر و روستاهای شهرستان یزد برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان یزد به ریاست "سید محمد رستگاری" فرماندار شهرستان یزد و حضور تعداد محدودی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی در سالن ولایت فرمانداری برگزار شد .
فرماندار یزد در این جلسه ضمن اشاره به محدودیتهای ستاد کرونا و شرایط حاکم بر جامعه بر لزوم همکاری و هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی در آماده سازی همه جانبه شهر و روستاهای شهرستان یزد برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان تأکید کرد و افزود قرارگاه های عملیاتی محلات یکی از ظرفیتهایی است که می تواند بستر پیاده سازی بسیاری از برنامه ها و طرح های عملیاتی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان باشد و در کیفی تر شدن هر چه بیشتر برنامه ها اثر مستقیم داشته باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر لزوم ارتباط با خانواده های معزز شهدا اظهار داشت: کاری که قرار است ما برای شهدا انجام دهیم با کاری که آنها برای ما انجام داده اند اصلا قابل قیاس نیست در واقع اگر بدنبال برگزاری یادواره شهدا هستیم این یادواره ها باید چنان تلنگری بر ما وارد کند که راه و تفکر شهدا را در کار و عملکرد خود سرلوحه قرار دهیم.
همچنین در این نشست، حفظ شأن و منزلت خانواده معزز شهدا در برگزاری یادواره ها، پرهیز از سوق دادن یادواره ها به مسائل سیاسی، دوری از اسراف، استفاده از ظرفیت و توانمندی تمامی دستگاه های اجرایی  در برگزاری مراسم ، رعایت پروتکلهای بهداشتی و توجه به دستورالعملهای ستاد ملی و استانی کرونا از جمله نکاتی بود که در این جلسه مورد تأکید قرار گرفت.

خاطرنشان می‌شود در این جلسه  مقرر شد که یادواره ۱۶۳۷ شهید شهرستان یزد در دی ماه در پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه برگزار شود.