با هدف بررسی و هماهنگی امور اجرایی انتخابات

جلسه هماهنگی ستاد انتخابات به ریاست فرماندار یزد برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان یزد به ریاست "سیدمحمدرضا مدرسی"، فرماندار یزد، و با حضور "ابوالفضل اکبری" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و رابطین شعب اخذ رای برگزار شد.

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، "سیدمحمدرضا مدرسی" در این نشست با بیان این که نمایندگان فرماندار در هر شعبه به نوبه خود کار یک فرمانداری را انجام خواهند داد. افزود: رابطین باید افرادی را به عنوان نماینده فرماندار از میان اقشار مردم شناسایی کرده و پس از مصاحبه و بررسی صلاحیت و توانایی، آن‌ها را به فرماندار یزد پیشنهاد کنند.

مدرسی تصریح کرد رابطین نمایندگان فرماندار نیز باید بر اساس تعداد شعب حوزه کاری خود، نیروی کمکی معرفی کنند.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان تأکید کرد: رابطین باید افراد قوی، پایبند به قانون، امانتدار، بی‌طرف در انتخابات و آشنا به وظایف قانونی را به عنوان نمایندگان فرماندار در شعب انتخاب کنند.

وی همچنین از رابطین شعب خواست تا اماکن و محلاتی که ظرفیت افزایش شعب اخذ رای را دارند، شناسایی و پیشنهاد کنند تا بر اساس نظر هیات اجرایی، ثبت سامانه شود.

مدرسی یادآور شد که در هر شعبه اخذ رأی، نماینده فرماندار، اعضای شعبه، ناظران هیئت نظارت شورای نگهبان، هیئت بازرسی و نیروهای تأمین امنیت حضور خواهند داشت.

وی در پایان با بیان اینکه عدالت محوری در انتخابات باید به دقت رعایت شود، اظهار داشت که انتخابات با همت همه دست‌اندرکاران در نهایت امنیت، سلامت و صحت برگزار خواهد شد./انتهای خبر