حسین عسکرزاده در ابتدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس گفت: باید راه شهدا را به عنوان الگو در سرلوحه تمام کارهای خود قرار دهیم زیرا به برکت خون و جانفشانی  این عزیزان است که امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان سربلند است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گفت: باید تمام تمهیدات لازم جهت استقبال هر چه با شکوه تر کاروان دوی استقامت اندیشیده شود.

عسکرزاده با اشاره به این مطلب که یزد نیز متبرک به قدوم امام رضا (ع) شده است تصریح کرد باید با تبلیغات و اطلاع رسانی مناسب مردم را برای شرکت در این مراسم دعوت کرد و از این طریق درالعباده و ولایتمدار بودن مردم این شهر و دیار را برای همگان ثابت کرد.

در ادامه جلسه رئیس تربیت بدنی شهرستان یزد گفت: این کاروان برای دومین سال است که حرکت خود در تاریخ 31 شهریور ماه از مرزشلمچه و با حضور 30 دونده شروع می کند و تا مشهد مقدس ادامه می دهد و این افتخار برای یزد نیز وجود دارد که میزبان این عاشقان رضوی باشد.

امیرخانی با بیان اینکه این کاروان در تاریخ هفتم مهر ماه به یزد می رسد افزود انشاءاله با کمک سایر دستگاههای اجرایی شهرستان بتوانیم استقبال شایسته از این کاروان داشته باشیم.

در پایان در مورد نحوه ی استقبال و تبلیغات و اطلاع رسانی و مسیر استقبال تصمیماتی اتخاذ شد.