با حضور فرماندار یزد

جلسه شورای مسکن شهرستان در محل پروژه ۱۲۱۶ واحدی شهید محمدخانی برگزار شد

بیست و نهمین جلسه شورای مسکن شهرستان به ریاست فرماندار یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد بیست و نهمین جلسه شورای مسکن شهرستان به ریاست "سیدمحمدرضا مدرسی" فرماندار یزد و با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در محل پروژه ۱۲۱۶ واحدی شهیدمحمدخانی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد افزود: همانگونه که مقرر شد جلسات در محل پروژه ها با حضور نمایندگان دستگاه های خدمات رسان بمنظور بررسی مسائل و مشکلات مربوط به هریک ازطرح های نهضت ملی مسکن برگزار و در صورت نیاز تصمیمات مقتضی اتخاذ شود.

وی تصریح کرد با توجه به ظرفیت ها و ضرورت هایی که وجود دارد با کمک هم و به نحو شایسته در مسیر رفع مشکلات تصمیمات لازم اتخاذ شود. در پایان این جلسه، اعضای شورای مسکن شهرستان با حضور در محل ساخت پروژه ، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آن قرار گرفتند.

تغییر مبلغ تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن از 350 به 550 میلیون تومان، هماهنگی بین بخشداری ها و شهرداری ها در تسریع صدور مجوزپایان کار ، اجرا و تکمیل محوطه سازی، تهیه و آماده کردن نقشه های تک خطی و اجرای فیبر نوری از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت./انتهای پیام