به رياست فرماندار يزد؛

جلسه شوراي بهداشت شهرستان يزد تشكيل شد

پنجمين جلسه شوراي بهداشت شهرستان يزد در سال جاري به رياست فرماندار و با حضور معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري، رئيس مركز بهداشت شهرستان و ساير اعضاء برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با تقدير از اقدامات چندماه اخير دستگاه هاي اجرايي عضو شوراي بهداشت در راستاي رفع مسائل و مشكلات بهداشتي شهرستان اظهار داشت: بايد پس از كسب نظرات و جمع بندي، مصوبات شورا به سرعت اجرايي شود تا رضايت مردم را در برداشته باشد.

فرماندار يزد با اشاره به آلودگي هواي چند استان كشور در اواخر فصل پائيز و اوايل زمستان افزود: خوشبختانه در زمان پديده وارونگي هوا، يزد با مشكلات كمتري نسبت به ديگر استان ها مواجه بود.

 وي اضافه كرد: جلوگيري از سوزاندن ضايعات و كنترل فعاليت كوره هاي آجر پزي از مهمترين دلايل در اين زمينه كاهش آلودگي هوا بوده است.

" شاكري شمسي " در ادامه با اشاره به اينكه سال 95 به عنوان سال خوش آمدگوئی به یزد نامگذاری شده  است تصريح كرد: در حال حاضر استان يزد به عنوان دومين مقصد گردشگران خارجي بعد از استان اصفهان مطرح مي باشد.

فرماندار يزد در پايان با بيان اينكه توجه به امر بهداشت و سلامت به عنوان يكي از مهمترين مؤلفه هاي توسعه صنعت گردشگري مي باشد اضافه كرد: از هم اكنون بايد طرح هايي را به منظور رفع مسائل و مشكلات بهداشتي شهرستان به ويژه در محدوده ي بافت تاريخي آماده و براي اجرا ارائه شود.

در اين جلسه گزارشي از آخرين اقدامات در راستاي كنترل و پيشگيري بيماري سالك و پيگيري در خصوص رفع مسائل و مشكلات تانكرهاي حمل فاضلاب در سطح شهر يزد ارائه شد.