به رياست فرماندار يزد؛

جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان يزد تشكيل شد

جلسه ستاد مديريت بحران شهرستان يزد به منظور برنامه ريزي براي مقابله با بحران هاي احتمالي همزمان با كاهش دما برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه ستاد مديريت بحراني شهرستان يزد با حضور فرماندار، معاونين فني و امور عمراني و برنامه ريزي،‌ اداري و مالي، بخشداران مركزي و زارچ، شهرداران و جمعي ديگر از مسئولين برگزار شد.

" محمود شاكري شمسي " در ابتداي اين جلسه با بيان اينكه در وقوع بحران هاي طبيعي بايد زمان طلايي یعنی اقدام در کوتاه ترین زمان ممکن مدنظر قرار گيرد اظهار داشت: بحران هيچگاه خبر نمي كند و مهمترين نكته اي كه بايد در اين خصوص مدنظر قرار گيرد تصميم گيري در زمان هاي قبل ، حين و بعد از بحران است.

فرماندار يزد بر آمادگي همه جانبه مديران در زمان هاي بحراني تأكيد كرد و افزود: مديران توامند افرادي هستند كه بتوانند در شرايط هاي بحراني بهترين تصميم ها را گرفته تا از ميزان خسارت هاي جاني و مالي بكاهند.

وي با اشاره به وقوع سيل در ساير استان هاي كشور در هفته هاي اخير خاطرنشان كرد: وقوع اين بحران در مناطق ديگر زنگ خطري است كه بايد مديران دستگاه هاي ذيربط به آن توجه ويژه اي داشته باشند و بر رعايت اصول مقابله با آن اهتمام داشته باشند.

" شاكري شمسي " با انتقاد از تخريب هاي صورت گرفته در مسير سيل بند شهر يزد گفت: بنابر مستندات حاضر، تخليه نخاله، تخريب و عدم استحكام از مهمترين مسائل و مشكلات سيل بند شهر يزد مي باشد.

فرماندار يزد در پايان به موضوع آب گرفتگي در شهر يزد اشاره كرد و افزود: متأسفانه به علل مختلف در هنگام بارندگي با آب گرفتگي هاي متعددي در سطح شهرهاي شهرستان يزد روبرو هستيم، كه ضرورت دارد شهرداران نسبت به بازديد و رفع معايب مسيرها و چاهاي جذبي اقدام نمايند.