276

جلسه ستاد بزرگداشت یو م ا... 9 دی شهرستان یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد، این جلسه که با حضور حجت الاسلام محمد حسین متوسل رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، سرهنگ عباس جوکارفرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد وجمعی از مسئولین دستگاه های مربوطه با هدف برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر مراسمات بزرگداشت نه دی و دهه بصیرت تشکیل شد ،"سید علی حسینی منش" معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار عنوان داشت : مردم با حضور آگاهانه خود در یوم ا...9 دی ماه با آرمانها ی امام و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند و برگ زرینی بر افتخارات جمهوری اسلامی افزودند و نهم دیماه در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله دیگری شد.
وی در ادامه با بیان اینکه  حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) نیز فرمودند: "مردم آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد"افزود: هدف از این جلسات برنامه ریزی برای طراوت و تازگی بخشیدن به مراسمات و بهره مندی از ایده های نو و خلاقانه و بسیج همه امکانات موجود دستگاه های اجرایی است.
سید علی حسینی منش در پایان جلسه  بر  لزوم  اطلاع رسانی وهمکاری همه ادارات ونهادها در برگزاری باشکوه مراسم یوم ا.. 9دی که در مسجد روضه محمدیه (حظیره)از ساعت 8 الی  10 صبح روز پنج شنبه با سخنران کشوری برگزار می شود ، تاکید نمود.

نوشته شده توسط فرمانداری یزد

دیدگاه ها

0 Comments

اخبار مرتبط

There are no results.